Gå til innhold

Livsnerven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende det her. Mange linjer og morsomme mønstre. Opplever jo en orden med alle linjene som leder inn mot midten. Likte V3 best med fargene,. Synes også det ble mer spill i linjene, samt at det ble mer dybde, eller lag i mønstrene. :)

.

Takk for tilbakemeldingen J1 :) Hele bildet er litt kaotiskt og ulikt hva jeg vanligvis faller for, men som du nevner er det jo noen linjer som fører inn i ett eller annet mønster og når jeg fikk leika litt med det, likte jeg det bedre :) Kan vel ansees som ett lite eksperiment dette ;)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Trur jeg liker V2 best, men ville heller hatt svart vignett og litt mindre av den (vignetten).

.

Takk for tilbakemeldingen pinguz :) Har brukt opp alle versjonene mine for dette bildet, men prøvde forslaget ditt og det ble klart bedre, roligere og trakk mindre oppmerksomhet ut mot kantene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Spennende det her. Mange linjer og morsomme mønstre. Opplever jo en orden med alle linjene som leder inn mot midten. Likte V3 best med fargene,. Synes også det ble mer spill i linjene, samt at det ble mer dybde, eller lag i mønstrene. :)
.Takk for tilbakemeldingen J1 :) Hele bildet er litt kaotiskt og ulikt hva jeg vanligvis faller for, men som du nevner er det jo noen linjer som fører inn i ett eller annet mønster og når jeg fikk leika litt med det, likte jeg det bedre :) Kan vel ansees som ett lite eksperiment dette ;)

Her har du et skattekammer for eksprimentering og læring i Lightroom. Rydde med farger. Fremheve linjer med eksponering, farger, skarphet/uskarphet, adjustment brush. Kan sikkert holde på i det uendelige :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...