Woltox Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Vel tittelen sier vel alt. ( Jeg kjører nå Gtx 580SOC, desverre støtter den kun 2skjermer, så det jeg har tenkt på; skaffe et skjermkort nr2 (ikke sli) bare for å kunne bruke enda en skjerm(1920x1080, kun lette oppgaver, serie/film/nettleser). Vil 580 bli påvirket hvis det kjører et skjermkort til uten tilknyttning til den? Noen som har tips til skjermkort ? (Oppgradering av 580 er ikke alternativ atm,må ha HDMI port) eddit; omformulerte meg litt Endret 5. juli 2013 av Woltox Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Skal ikke spilles på? Da kan du bare velge det billigste nvidia kortet du finner som har de tilkoblingene du trenger. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 "Kupper" denne tråden jeg, siden den omhandler litt av det samme som jeg lurer på. Har et ASUS P8P67 Pro Hovedkort, men et nVidia skjermkort som bare støtter to skjermer. Hvis jeg vil bruke en 3. skjerm: 1. Kan jeg kjøpe et hvilket som helst PCI Express skjermkort til den bruken ? 2. Hvordan er det med drivere hvis det nye skjermkortet ikke er samme nVidia-serie som det gamle ? 3. Er dette plug'n play og vil man kunne flytte rundt på skjermene i windows slik som med 2 skjermer ? (Muligens litt uklare spørsmål, men... :-) ) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nvidias driver kan få fnatt om du setter inn et AMD-kort for å kjøre ekstra skjermer på, så kjøp et Nvidia-kort. Nvidias drivere er unified, de støtter alt fra 8000-serien til 600-serien i dag. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Hvilken serie av nVidia skjermkortene kan jeg velge uten å få problemer (lagg etc ?) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Anyhow skaffet et GTX 620, problemet er at Windows8 ikke oppfatter skjermkortet. Noen tips der? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Anyhow skaffet et GTX 620, problemet er at Windows8 ikke oppfatter skjermkortet. Noen tips der? Spinner vifta? Har du prøvd søk etter ny maskinvare i enhetsbehandling? Har du prøvd å se om kortet fungerer? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Markerte som løst. Akuratt da jeg snakker med Asus i livesupport(brått så kunne det ha vært settings i bios), ja da kom den ekstra skjermen, helt tillfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå