SchmakerGoodt Skrevet 8. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2013 jeg tok utrolig tunge drag da jeg prøvde, røyka hele dritten på 2 min og kjente ikke en dritt.. Da var det ikke weed, eller så puffa du "tunge" drag. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er ikke uvanlig å ikke kjenne noen ting ved første trekk. Skjedde med meg... Prøv igjen, så vil jeg tro det fenger godt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke bland alkohol og cannabis i hvert fall. Det er skikkelig fy-fy! Why? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nei, jeg sa det mest mtp. kvalmen og svimmelheten som inntar etter inntak av begge rusmidler. Jeg har en tendens til å bli kvalm av denne komboen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Så konklusjonen blir vel at det er avhengig av personen det gjelder. Lenke til kommentar
Danek Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja, men jeg tror det er noe mere komplekst enn som så. Flere andre jeg har pratet med opplever det på samme måte, så det er ikke bare meg som føler det slik. Så konklusjonen blir vel at det er avhengig av personen det gjelder. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 jeg tok utrolig tunge drag da jeg prøvde, røyka hele dritten på 2 min og kjente ikke en dritt.. Slik jeg har skjønt det varierer hvilken type det er fra person til person. Noen kjenner ingenting av enkelte typer. Hovedgrunnen til at folk flest ikke kjenner noe er at hasjen eller marihuanaen blir røyket med filter. Brukte du filter er nok det grunnen til at du ikke følte noe av stoffet Uansett, noe av det jeg har ramset opp må være grunn til at du ikke følte noe. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Nei, jeg sa det mest mtp. kvalmen og svimmelheten som inntar etter inntak av begge rusmidler. Jeg har en tendens til å bli kvalm av denne komboen. Gjorde dette på en fors, ble utrolig "laid back". Bare lå der og muncha på alt jeg fant. Uansett så følte jeg meg ikke så digg, ble på en måte lat og orket ikke reise meg. Kjett... holder meg til en av de heretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå