pakini Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg og var til legen først med bittene, og fikk faktisk resept på sterke kortiso tabl, da legen mente det var en betennelse i kroppen.. Jeg ringte til et skadedyrfirma da ene guttungen fikk samme stikkene etter å ha ligget vår seng. Han fant dyr med en gang.... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg og var til legen først med bittene, og fikk faktisk resept på sterke kortiso tabl, da legen mente det var en betennelse i kroppen.. Jeg ringte til et skadedyrfirma da ene guttungen fikk samme stikkene etter å ha ligget vår seng. Han fant dyr med en gang.... Ææ, får helt noia av det her jeg. Inatt når jeg la meg så måtte jeg lyse over hele madrassen med lommelykt, og klarte nesten ikke å sovne. Våknet opp med 2 små stikk. Så inatt skal jeg sove på sofaen, takler ikke det! Hahaha. Skal ta ut alt fra soverommet imorgen å vaske ned hele rommet, bare for å ha gjort det. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Husk, alt av klær vaskes på minimnum 60 grader. Kan det ikke vaskes på så høye temperaturer, legg det i en søppelsekk og sleng de i en fryser i 72 timer. Better safe, than sorry osv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Har faktisk ikke fått noen stikk etter jeg vasket ned soverommet Tror det rett og slett var lopper som katten hadde hatt med seg inn. De har alltid likt meg om våren, men har ikke vært plaget av det på noen år. Satser på jeg ikke får noen flere nå Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Endret 2. mai 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Fint du fikk svar her... hva med hælene, du har vel ikke byttet sko i det siste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 Fint du fikk svar her... hva med hælene, du har vel ikke byttet sko i det siste? Nei, har ikke det! Men smertene gikk over. Men har opplevd samme greiene en gang før, og da gikk det også over. Men jeg skal til lege om ikke så lenge, så skal ta det opp med han da Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå