AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hei! I det siste har jeg fått noen stikk som jeg ikke forstår hva er for noe. Kan gå noen dager mellom hver gang jeg får nye stikk. Nå nettopp fikk jeg to stikk rett ved siden av hverandre. De blir som noen hvite klumper, med store røde ringer rundt. De klør noe sinnsykt, også forsvinner de ganske fort. Noen som vet hva dette kan være? Anonym poster: 79a931d1b8395a8f942e80808fcc5129 Anonym poster: 79a931d1b8395a8f942e80808fcc5129 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Hvor få du de? Regner med at du har utelukket bitt fra insekter av noe slag.. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 har du bilder? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Hvor få du de? Regner med at du har utelukket bitt fra insekter av noe slag.. Det har vært flere forskjellige steder. Nå fikk jeg på overarmen, og sist gang fikk jeg et stikk på kinnet. Jeg kan ikke forstå hvilke insekter det kan være isåfall, er ikke noe myggstikk ihvertfall Nå kan ikke jeg så mye om hvordan stikk forskjellige insekter gir, men myggstikk kjenner jeg igjen, og det er det ikke. har du bilder? Nei, får ikke lagt inn noe bilder nå ihvertfall. Men det blir som sagt en hvit klump der stikket er, og en stor rød ring rundt. Trodde jeg ble rød rundt fordi jeg klødde meg, men det gjorde jeg ikke nå, og det var akkurat det samme. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Midd eller lopper? Stikksår kommer jo som regel av at noe... ja, stikker deg.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Midd eller lopper? Stikksår kommer jo som regel av at noe... ja, stikker deg.. Hehe, ja Så litt på bilder av begge deler på google. Ser mer ut som loppebitt. Har jo katt, men har bare hørt om folk som får loppebitt hvis katten har vært i sengen din, og det har ikke min vært. Men disse stikkene kan jeg får hvor som helst, trenger ikke å være hjemme. Så jeg vet ikke jeg, haha. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Midd eller lopper? Stikksår kommer jo som regel av at noe... ja, stikker deg.. Hehe, ja Så litt på bilder av begge deler på google. Ser mer ut som loppebitt. Har jo katt, men har bare hørt om folk som får loppebitt hvis katten har vært i sengen din, og det har ikke min vært. Men disse stikkene kan jeg får hvor som helst, trenger ikke å være hjemme. Så jeg vet ikke jeg, haha. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 De små jævlene kan kanskje ha kommet inn i klærne dine. Du kan jo gå litt rundt å se om du ser noen små kryp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 De små jævlene kan kanskje ha kommet inn i klærne dine. Du kan jo gå litt rundt å se om du ser noen små kryp. Those bastards Skriver enda et problem til her jeg, så dere kan komme med noen ideer hvis dere har, hehehe. (Ikke drep meg hvis jeg gjør noe galt på forumet her, har ikke brukt det så mye ) Men de to siste dagene har jeg fått sykt vondt i hælene mine. Det kom bare helt plutselig. Kjennes skikkelig sårt ut, og det er vondt å gå på de områdene der jeg har vondt. Så jeg vrir på en måte føttene når jeg går. Har ikke tråkket på noe hardt, gått lenge i dårlige sko eller noe sånt. Hjalp heller ikke med et varmt fotbad, fikk igrunn mer vondt. Kan kjennes ut som jeg har to store sår under hælene, men der er ingenting. Noen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kan være noe som heter Hælspore. Men vet ikke om det skal være såpass vondt som du beskriver. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Kan være noe som heter Hælspore. Men vet ikke om det skal være såpass vondt som du beskriver. Hmm, det kan det faktisk være! Sto at folk som har feilstilling i foten kan få det, og det er noe jeg har merket. Spesielt hvis jeg står i dusjen, så står jeg å hviler bena litt mer på yttersiden av foten. Og nesten alle "symptomene" stemte. Feks. at det bedres under hvile, men med en gang du begynner å gå igjen så forverres det. Og det stemmer veldig godt. Har opplevd det her en gang før også, men det gikk over. Så kan virke slik! Men har ingen utvekst på hælbeinet, slik som det står om på nettet. Takk! Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Må nok ta meg en tur til lege. Hælene har hovnet opp av hele greia, og det er like vondt i dag. Krysser fingrene for at det ikke har kommet noen utvekst på hælbenet allerede. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Gjør det først som sist. Ser ut til å kunne fikses med forholdsvis enkle tiltak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Om du har "ormer" i huden mellom fingrene kan det være skabb, min første tanke etter å ha lest tråden er veggedyr. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Om du har "ormer" i huden mellom fingrene kan det være skabb, min første tanke etter å ha lest tråden er veggedyr. Ormer i huden? Virker mer logisk med loppebitt. Vi har katt som er ute, og kan lett ha dratt med seg lopper inn. Eneste jeg stusser på er at han ikke har vært i sengen vår, men så bruker jeg ikke å få bittene om nettene heller da. Og med veggedyr så er det som oftest at noen har vært i utlandet og fått de med seg hjem. Og ingen av oss har vært i utlandet på noen år. Og da tror jeg også kjæresten ville fått bittene, men det har han ikke fått. Kan jo ta det opp med legen når jeg skal dit da. Vi får se. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Altså, det ser ut som ganger i huden som en liten makk ville laget. Hovedsakelig mellom fingrene. Veggedyr er blitt ganske utbredt i Norge også, de siste årene.Både i storbyene og ellers. Og både hos menigmann og på hoteller. Vi fikk det på hybelen for noen år siden. De kom i løpet av sommeren, for vi hadde ingen før sommeren. Fikk høre at det hadde vært veggedyr der tidligere også, men at samskibsnaden dyssa det ned. Lenke til kommentar
pakini Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Høres ut som veggdyr. Fikk noen fæle stikk her i fjor, mannen fikk ikke noe.... Det var veggdyr.... En fæla proess med å bli kvitt de..... Tømme soverommet for alt, rommet ble røyket 2 ganger og alt på soverommet måtte på frys... Vi kjøpte ny seng da... Ikke sett noe igjen, håper ikke de dukker opp igjen... Ekle kryp... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Høres ut som veggdyr. Fikk noen fæle stikk her i fjor, mannen fikk ikke noe.... Det var veggdyr.... En fæla proess med å bli kvitt de..... Tømme soverommet for alt, rommet ble røyket 2 ganger og alt på soverommet måtte på frys... Vi kjøpte ny seng da... Ikke sett noe igjen, håper ikke de dukker opp igjen... Ekle kryp... Håper virkelig ikke at det er det. Huff. Det er ikke lenge siden vi fikk ny seng, og den stod en uke i et annet hus først. Kanskje de kan ha blitt med i den sengen da, muligens? Håper ikke. Skal høre med legen min hva han tror om stikkene. Har fått to på kinnet, og de har sikkert vært der i en uke nå. Det ene klør enda. Har noen til, og de ser nesten bittelitt betente ut. Litt skummelt. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Husk at ikke alle leger ser at det er veggedyr. Noen kan være rimelig bastante på at det absolutt ikke er insektsbitt i det hele tatt. Da jeg fikk veggedyr, trodde jeg ikke at det var det de første 5 månedene, da både dermatolog, fastlege og et par andre leger påsto hardnakket at det var kronisk elveblest. Men jeg fant dritt på veggen og under senga, og så et dyr på lakenet en morgen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Husk at ikke alle leger ser at det er veggedyr. Noen kan være rimelig bastante på at det absolutt ikke er insektsbitt i det hele tatt. Da jeg fikk veggedyr, trodde jeg ikke at det var det de første 5 månedene, da både dermatolog, fastlege og et par andre leger påsto hardnakket at det var kronisk elveblest. Men jeg fant dritt på veggen og under senga, og så et dyr på lakenet en morgen. Okei! Takk for info Jeg skal følge med på om jeg ser noe! Håper "bare" på at det er lopper som katten har dratt med seg inn, haha. Anonym poster: 292779c30820cbaf1b95bc6010064983 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå