Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

22-åring og 17-åring

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nylig fått kontakt med ei jente på 17 år. Jeg ble 22 i år, hun ble 17 i år. Aller først tenkte jeg aldersforskjellen er ganske så stor, men på en annen side har jeg liksom følt at fem år under og over min egen alder er greit.

Ihvertfall. Hun var veldig på meg etter at vi har prata en del sammen på facebook og også nå på skype. Vi snakker lett, bra tone, delt mye personlig sammen osv. Hun er reflektert og voksen for alderen. Jeg ble imponert. Vi sender litt bilder fram og tilbake på snapchat og tuller mye. Hun gir meg veldig mange komplimenter som jeg setter pris på. I og med at jeg nettopp kom ut av et forhold (1,5 år) så er det uvant å få komplimenter såpass hyppig og bli flørta med såpass mye. Har glemt litt av det der. Vi er i tillegg begge ganske høye og det er noe hun syns er veldig bra.

Jeg er nylig kommet ut av et forhold og hun er også singel. Jeg bor i Oslo, hun er fra Porsgrunn, dvs. 2t og 45min med tog elns. Ingen av oss er på jakt etter et forhold (ganske så sikker), men vi har begge planlagt å møtes. Spooning osv. Hun skal blant annet på en konsert her i Oslo i juli og jeg har sagt ja til at hun kan overnatte her.

Så, hva mener dere forumfolk om dette her? Vi er begge single og unge, er det ikke bare å kjøre på? Flørte? Why not? :)Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du kanskje merker, Nathalie, så er ikke jeg som han andre duden som lagde tråden om 16-åringen.

Jeg liker henne, ikke bare fordi hun ser søt ut. Men jeg tror ikke forhold er noe begge ønsker, men man vet jo aldri. ikke akkurat nå hvertfall.

Hvis begge ikke er ute etter noe forhold så går det vel greit. Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

Lenke til kommentar

Du virker som en ærlig og real fyr. Dere har som du sier en god tone osv. Det er med andre ord ikke utnytting, og når begge to vil og er klar over hva de går inn med så ser ikke noe problem med dette jeg hvertfall. :) Møtes dere og det ikke føles rett så avstår dere bare. Skader ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Så lenge hun er over 16, så ser jeg ingen problemer på det siden det er frivillighet fra begge parter. Roter selv med en 17 åring (begge vil ikke ha forhold), var litt skeptisk selv i starten men når det er frivillighet fra begges side involvert faller de grensene fort. Så kjør på om du føler for det

Lenke til kommentar

Så lenge hun er over 16, så ser jeg ingen problemer på det siden det er frivillighet fra begge parter. Roter selv med en 17 åring (begge vil ikke ha forhold), var litt skeptisk selv i starten men når det er frivillighet fra begges side involvert faller de grensene fort. Så kjør på om du føler for det

Da er vi i samme båt. 91er jeg også.

Har dere begge lov å gjøre hva dere vil utenom? Som å kline med folk useriøst på fest osv? Har dere noen form for "rules" eller slik? Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

Lenke til kommentar

Siden vi er fuckbuddys, så har hun lagt spillereglene opp slik at enten er det kun hun, eller så må jeg finne meg en annen å ha sex med. Dette selv om vi ikke er i forhold. Greit nok for min del siden jeg flytter bort fra byen i August og jeg ikke ønsker noe dame før etter jeg flytter der jeg skal bo

Lenke til kommentar

Siden vi er fuckbuddys, så har hun lagt spillereglene opp slik at enten er det kun hun, eller så må jeg finne meg en annen å ha sex med. Dette selv om vi ikke er i forhold. Greit nok for min del siden jeg flytter bort fra byen i August og jeg ikke ønsker noe dame før etter jeg flytter der jeg skal bo

Hmm, skjønner. Sikkert ikke dumt.

Er usikker hva jeg skal gjøre her. Vi har jo ikke møttes enda, men det er liten tvil om hva hun vil. Flørter en del osv. Men hun sier hun pleier å kline en del på fester osv. Men aldri noe mer. Både jenter og gutter, på tull. Ikke noe seriøst inni bildet. Hun spurte om jeg hadde noe i mot det. Hadde jeg noe veldig i mot det så kunne hun la være. Jeg sa jeg jo ikke kunne bestemme hva hun gjorde osv. Men ja, var ikke helt sikker.

Dette fikk meg til å tenke. Jeg er jo ikke på jakt etter noe forhold, så det burde ikke bety noe. Samtidig er det jo ikke sånn supernice å vite at når hun drar ut så kliner hun med boys & girls liksom. Selv om det ikke ligger noe bak det Og i tillegg kan det jo utvikle seg følelser, det vet man aldri. For å være ærlig virker det som om hun har det. Eller så er hun bare veldig direkte i følelsene sine.

Føler det blir litt feil å si hun ikke kan kysse useriøst med folk på fest når vi ikke bor i samme by en gang. Samtidig hadde det jo vært greit med noen groundrules.

Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

Lenke til kommentar

Møtte selv hun er hover internett. Vi snakke vel i et par uker, så foreslå jeg på tull om hun ville overnatte siden hun skulle på fest og bodde et godt stykke hjemme fra. Så det er nå min historie. Om det funker for deg vet jeg dog ikke, er bare å ta intiativ til cafe, besøk hjemme hos deg, filmkveld og etter hvert introdusere overnatting.

Lenke til kommentar

Møtte selv hun er hover internett. Vi snakke vel i et par uker, så foreslå jeg på tull om hun ville overnatte siden hun skulle på fest og bodde et godt stykke hjemme fra. Så det er nå min historie. Om det funker for deg vet jeg dog ikke, er bare å ta intiativ til cafe, besøk hjemme hos deg, filmkveld og etter hvert introdusere overnatting.

Ah, okay, riktig.

Vel nå er det jo 2t og 45min mellom oss, med tog. Så om jeg inviterer hun, så er det isåfall på helgebesøk. Får tenke litt på eventuelle ground rules da. Bor dere i samme by? Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hun var hos meg hele forrige helg og det gikk utrolig bra. Vi hadde god kjemi, gjorde forskjellige ting, både inne og ute. Vi er nå begge enige i at dette er verdt å gi en real sjanse. :) Det var veldig snart å møtes, men det var jo greit å være spontan å se hvordan kjemien var. Den var bedre enn begge hadde trodd på forhånd.

Vi trives svært godt i hverandres selskap. Hun er meget voksen og reflektert og vi har begge bagasje på hvert vårt område som gjør at vi knytter bånd på det mer dype plan også. Utrolig hyggelig og søt jente jeg har blitt godt kjent med. Om et par helger ses vi igjen. Er ganske betatt, samme er hun. God-feeling :)Anonym poster: 2dc60f44fcf70fd616313047eee69088

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skyt meg om jeg tar feil her.

Men du mener hvis hu hadde vært 15år så kunne ikke det vært frivillig? er det frivillighet fra begge parter så er det akkurat det, så lenge det er naturlig, dvs at dine lyster har begynt å blomstre, har du lyst har du lov.

Lenke til kommentar

Hvis hun vet at dette kun dreier seg om sex, så kjør på. Ser ikke noe galt i det når hun er over seksuell lavalder. Men hvis du møter henne og hun ombestemmer seg, så må du ta et nei for et nei, men det regner jeg med at du forstår selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...