Bovers Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hei! Har et spørsmål folkens og jeg trenger deres meninger! Det har seg slik at jeg var på en chat på WoW og temaet at jeg ikke hadde Mists of Pandaria ble tatt opp. Plutselig fikk jeg en melding av en tilfeldig spiller på den offentlige chaten (Trade eller Generall) at han hadde en gratis game key - og han ga meg koden! Er det en mullighet for han kan hacke meg på en slik måte? Det virker nesten for godt til å være sant! Jeg tenker kan han utnytte det at han sitter på samme game key nøkkel og på en eller annen måte kan få tilgang til kontoen? .. Burde jeg ta imot koden? ( Skriver ekstremt fort nå fordi jeg vil helst finne sengen! - Men svar til i morgen tidlig hadde vært flott! ) Endret 21. april 2013 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 En vanlig game-key er IKKE nok til å "hacke" kontoen din. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Så lenge du får koden i chat, og ikkje må innom ei side for å "få" den, så går det heilt fint. Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Hvis jeg ikke tar helt feil så har en venn av meg klart å få stengt brukeren sin en gang og for at han skulle få brukeren sin tilbake måtte han skrive inn en game-key for å få tilbake sendt passordet sitt.. Men mye mulig denne game-nøkkelen var fra det første orginale .. Endret 21. april 2013 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
Fred190 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 IKKE gjør det. Det er en kjent hackemåte. Når du registrerer den gamekeyen så kan han bruke den for å resette passordet ditt. 2 Lenke til kommentar
Bovers Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg valgte å ikke gjøre det nettopp pga jeg mistenkte dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå