Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Kjæresten og jeg vil på telttur i sommer. Noe forslag til hvor vi kan gå? Tenker at turen er to-tre netter lang, kan godt være et ikke alt for folkfult sted, og gjerne med mulighet for å fiske etter mat selv Fjellet, ikke skogen Endret 21. april 2013 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Dovre? Snøhetta? Kanskje litt folksomt. Men man kan jo gå veldig veldig langt til innover om dere er ganske sporty ? Har alltid vært en av drømmene mine og gå en lang tur på Dovre, men har desverre ingen tid! Endret 21. april 2013 av Korka Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kom engang over ett par som trodde Kolsåstoppen var et øde fjellområde. Så øde at de ikke trengte klær når de campet der... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kommer litt an på terrenget dere liker å gå i. Opp og ned bratte knauser har Romsdalen noe av det mest forlokkende terrenget, flatere terreng blant fiskevann på Hardangervidda er heller ikke å forakte. I serien "har ikke tid" har formodentlig Korka 24 timer i døgnet som oss andre, spørsmålet er hvilken tid man tar ... Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tafjordfjella på Sunnmøre? 1 Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det er så mange alternativer til tur, vet ikke hvor jeg skal starte.... Hvorfor ikke ta turen til Haukeliseter Fjellstue og velg en rute derfra eller Halne på Hardangervidda. Etter mitt syn veldig flott terreng begge plasser. Husk fiskekort Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tafjordfjellene er herlig:) Lenke til kommentar
flyverten.no Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Dere har vanvittig mange alternativer ja. Men det er sikkert greit å styre unna de markerte løypene fra Turistforeningen, dersom dere ikke ville treffe så mye folk. Jeg har hatt mange fine og ensomme turer med utgangspunkt i Skeikampen i Gausdal. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kom engang over ett par som trodde Kolsåstoppen var et øde fjellområde. Så øde at de ikke trengte klær når de campet der... Det har jeg gjort/trodd og...men etter å ha sett et par skumle skrekkfilmer som omhandler slike "øde" turer kommer jeg aldri til å føle meg alene noen gang igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå