Balder. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hei Vel, min venn har akk. blitt scammet på xbox, og mistet fifa spillere ellernosånt. Han kan navnet hans, og gamertaggen ellerno ( Er veldig noob når det gjelder xbox shit ). Vi vet at han bor i ''Canada, Port Moody''. Er det noe slags måte å få tak i xbox emailen hans? Mvh, ReZaptor Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det står vell på profilen hans, men hva har dere tenkt å gjøre med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Da har jeg et spørsmål, hvordan ble dere scammet først og fremst? Var det slikt at dere oppgav email og passord osv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Han må ha fått tak i passordet til profilen på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Jeg har ikke anelse om hvorfor han trenger emailen til xboxen, men han har allerede betalt meg, så jeg gjør bare det han sier. Og det var ikke ''vi'' som ble scammet, men han. Han ga han players, mot at han skulle gi microsoft points. De hadde snakket et stund, så han følte seg sikker på han. Endret 20. april 2013 av ReZaptor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Så du oppgav kompisen din sin email til han om jeg ikke tar feil? I såfall, burde du være klar over at Hotmail er så utrolig enkle å knekke. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Kromskallen, hva mener du? Vi prøver å finne emailen til xbox brukeren som svindlet spillerne til vennen min. Men uansett, takk for at du prøver å hjelpe meg Endret 20. april 2013 av ReZaptor Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg har ikke anelse om hvorfor han trenger emailen til xboxen, men han har allerede betalt meg, så jeg gjør bare det han sier. Og det var ikke ''vi'' som ble scammet, men han. Han ga han players, mot at han skulle gi microsoft points. De hadde snakket et stund, så han følte seg sikker på han. Hva er det egentlig du prater om? At du har en venn som som ga fra seg Fifa-spillere til en han ikke kjenner, som skulle betales ved hjelp av MS points? I så fall er det nok lite som kan gjøres. Han tok en sjanse, og det funket ikke. Står ikke e-posten i profilen til vedkommende er det nok fint lite du kan gjøre for å få tak i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kromskallen, hva mener du? Vi prøver å finne emailen til xbox brukeren som svindlet spillerne til vennen min. Men uansett, takk for at du prøver å hjelpe meg NVM, var noe helt annet. Men som den pensjonerte forummoderatoren skriver, om dere gav vekk spillere i første omgang så er det lite som kan gjøres. Dere gjorde det med vilje. Altså, dere ble ikke tvunget til å gjøre det men dere tok en sjanse. Slike sjanser er alltids risky, spesielt når man gjør det med en som man ikke kjenner "IRL". Hadde det vært en taper i nabolaget som lurte til seg fifa-spillere så kunne du bare gjort noe med det, men når det skjer på nettet og man bor en halv klode fra hverandre så blir det ikke det samme. Tror neppe Microsoft kan erstatte "skaden" som er pågjort og kompisen din må nok bare leve med det. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Vel, jeg og en annen venn prøver å hjelpe han right now. Vi søker gjennom alle person søk 'n' shit. Vi har faktisk klart å finne emailen hans, og vi skal knekke den, tenkte vi. Vis vi ikke klarer å fikse dette har han mistet sånn 500 USD. Uansett, takk for all hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Håper virkelig ikke at jeg oppfordret noen til å "knekke" en hotmail? Uansett, svinet må betale. Have funzies! Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Haha, imorgen kommer vel sikkert politiet på døra, da skylder jeg på deg! Haha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Politiet bryr seg neppe om en slik fillesak som dette egentlig. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Høres ut som et tapsprosjekt det her 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Du oppsøker dette forumet, kaller deg selv for en noob, vet ikke hvordan du finner e-postadressen til en du ikke kjenner, men å knekke en konto på Hotmail skal du klare å oppnå? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 hahaha.. det her var dagens... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 500$?? Hvilken idiot er det som bruke slike summer på spillere til et spill?? Er man dum nok til å bruke 3000kr på dette så fortjener man neste å bli lurt..... IGJEN, for da har han jo blitt lurt til å bruke penger på et spill han allerede har betalt 400-500kr for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå