Gå til innhold

[Løst] Beste mekanisk tastatur til under 800?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå har jeg kun brukt to mekanisk tastatur og det er SteelSeries 6Gv2 og IBM Model M, syntes begge er mye bedre enn "ikke" mekanisk tastatur, og kan ikke sammenligne med vanlige keyboard. Men ut av de to likte jeg alltid IBM Model M bedre enn SteelSeries 6Gv2

Lenke til kommentar

Det eneste jeg faktisk har PRØVD, er Razer Blackwidow ultimate 2013 edition. Herlig feeling. Så ganske tøft ut også. En venn av meg har det og sier at det er det beste tastaturet han har prøvd (han har vel ikke prøvd all verdens tastaturer, da... :p)

Lenke til kommentar

Er du av den litt særere typen kan jeg anbefale Das Keyboad. Har hatt Ultimate-utgaven med blanke taster i rett over tre år og synes det er fantastisk. Siden det bruker MX Blue så bråker det rimelig bra, men det finnes med MX Brown under tilnavnet Silent. Mangler riktignok macro-taster siden det ikke er dedikert til gaming.

Endret av S-r-ex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter den med g710+. hvis du har plass till dette monsteret er ingen andre i nærheten når det kommer til kvalitet og feel.

Etter mine erfaringer er ikke Logitech de beste på kvalitet for å si det sånn...

 

Jeg støtter Filco forslagene, har hørt mye bra om de. Er vel noe som heter Ducky også som skal visst være noe av det beste.

Endret av VegardBS
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter den med g710+. hvis du har plass till dette monsteret er ingen andre i nærheten når det kommer til kvalitet og feel.

 

Slutt å tulle, a...

 

Kan du med hånda på hjertet for det første si at du har prøvd tastaturer fra de mer seriøse produsentene (Filco, Das, Ducky, RealForce Topre, osv) og for det andre at Logitech-tastaturet slår de alle mtp kvalitet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt å tulle, a...

 

Kan du med hånda på hjertet for det første si at du har prøvd tastaturer fra de mer seriøse produsentene (Filco, Das, Ducky, RealForce Topre, osv) og for det andre at Logitech-tastaturet slår de alle mtp kvalitet?

 

Har prøvet noen av dem forbipasserende så har ikke så god erfaring der men totalpakka fra g710+ har gjort meg meget fornøyd. prøvd stort sett alle "vanlige" mekaniske tastaturer fra de større leverandørene.

 

Er disse jeg sammenligner med.

Lenke til kommentar

Etter mine erfaringer er ikke Logitech de beste på kvalitet for å si det sånn...

 

Jeg støtter Filco forslagene, har hørt mye bra om de. Er vel noe som heter Ducky også som skal visst være noe av det beste.

 

Å jeg sier ikke at logitech er så vannvittig bra men er faktisk det første mekaniske tastaturet med firmware og software jeg ikke blir gal av :p (QPADs firmware fungerer men likte ikke designet på mk-80, corsairs firmware og software er tilbakestående. hvertfall hvis du er på farta).

 

Klart das keyboard og disse mer entusiastprodusentene er bedre men har ikkeno ordentlig erfaring med dem da jeg ikke gidder lang retur og slikt ved feil. :p Men g710 har en lyd og feel jeg digger og helt klart den beste softwaren.

Lenke til kommentar

Alt av razer er overpriset... Jeg bruker CM QuickFire tastatur med røde taster og er sånn passe fornøyd. Men betalte vel halve prisen for det av hva Blackwidow ultimate koster.

Blackwiddow ultimate (versjonen uten alle jallalysene) koster 800 KR. Har sett det gå for 600 på komplett sine helgetilbud. Det er vell ikke overpriset?

 

Noen som vet om dette er noe bra? ser fantastiks ut : http://www.netonnet....rd/176515.6061/

Anbefaler deg og prøve noen taster først og finne ut hvilke taster du er mest komfortabel med.

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...