xtyfoonx Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hei hva synes du er det beste mekaniske tastaturet? Endret 11. mai 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
maxvons Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Jeg liker Logitech G710+ (skriver på det nå). Det ser bra ut, føles bra, lager ikke altfor mye lyd og du kan laste ned software fra Logitech til å legge inn makroer osv. Lenke til kommentar
code Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nå har jeg kun brukt to mekanisk tastatur og det er SteelSeries 6Gv2 og IBM Model M, syntes begge er mye bedre enn "ikke" mekanisk tastatur, og kan ikke sammenligne med vanlige keyboard. Men ut av de to likte jeg alltid IBM Model M bedre enn SteelSeries 6Gv2 Lenke til kommentar
wassup Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det eneste jeg faktisk har PRØVD, er Razer Blackwidow ultimate 2013 edition. Herlig feeling. Så ganske tøft ut også. En venn av meg har det og sier at det er det beste tastaturet han har prøvd (han har vel ikke prøvd all verdens tastaturer, da... ) Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Alt av razer er overpriset... Jeg bruker CM QuickFire tastatur med røde taster og er sånn passe fornøyd. Men betalte vel halve prisen for det av hva Blackwidow ultimate koster. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Støtter den med g710+. hvis du har plass till dette monsteret er ingen andre i nærheten når det kommer til kvalitet og feel. Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Syns at Qpad Mk-85 er er dritbra mekanisk tastatur. Herlig å skrive med, god kvalitet. Med cherry mx red taster. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Er du av den litt særere typen kan jeg anbefale Das Keyboad. Har hatt Ultimate-utgaven med blanke taster i rett over tre år og synes det er fantastisk. Siden det bruker MX Blue så bråker det rimelig bra, men det finnes med MX Brown under tilnavnet Silent. Mangler riktignok macro-taster siden det ikke er dedikert til gaming. Endret 10. mai 2013 av S-r-ex 2 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bruker K90, mest robuste tastaturet på denne jorda! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Støtter den med g710+. hvis du har plass till dette monsteret er ingen andre i nærheten når det kommer til kvalitet og feel. Etter mine erfaringer er ikke Logitech de beste på kvalitet for å si det sånn... Jeg støtter Filco forslagene, har hørt mye bra om de. Er vel noe som heter Ducky også som skal visst være noe av det beste. Endret 8. mai 2013 av VegardBS 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Støtter den med g710+. hvis du har plass till dette monsteret er ingen andre i nærheten når det kommer til kvalitet og feel. Slutt å tulle, a... Kan du med hånda på hjertet for det første si at du har prøvd tastaturer fra de mer seriøse produsentene (Filco, Das, Ducky, RealForce Topre, osv) og for det andre at Logitech-tastaturet slår de alle mtp kvalitet? 2 Lenke til kommentar
ole a Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Ducky shine 2 ! ) Du får det i alle mulige switcher/farger på backlight. http://www.maxfps.no...=ducky%20shine2 Vil anbefale MX Red/Black til gaming, spesielt når det gjelder fps/mmo. (Særlig om du liker å smadre tasten godt nedi bunn av tastaturet i intense situasjoner :b) MX Brown/Blue til skriving Endret 8. mai 2013 av ole a 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Slutt å tulle, a... Kan du med hånda på hjertet for det første si at du har prøvd tastaturer fra de mer seriøse produsentene (Filco, Das, Ducky, RealForce Topre, osv) og for det andre at Logitech-tastaturet slår de alle mtp kvalitet? Har prøvet noen av dem forbipasserende så har ikke så god erfaring der men totalpakka fra g710+ har gjort meg meget fornøyd. prøvd stort sett alle "vanlige" mekaniske tastaturer fra de større leverandørene. Er disse jeg sammenligner med. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Etter mine erfaringer er ikke Logitech de beste på kvalitet for å si det sånn... Jeg støtter Filco forslagene, har hørt mye bra om de. Er vel noe som heter Ducky også som skal visst være noe av det beste. Å jeg sier ikke at logitech er så vannvittig bra men er faktisk det første mekaniske tastaturet med firmware og software jeg ikke blir gal av (QPADs firmware fungerer men likte ikke designet på mk-80, corsairs firmware og software er tilbakestående. hvertfall hvis du er på farta). Klart das keyboard og disse mer entusiastprodusentene er bedre men har ikkeno ordentlig erfaring med dem da jeg ikke gidder lang retur og slikt ved feil. Men g710 har en lyd og feel jeg digger og helt klart den beste softwaren. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Noen som vet om dette er noe bra? ser fantastiks ut : http://www.netonnet.no/art/data/gaming-og-spill/gamingtastatur/mekanisk-tastatur/gigabyte-osmiumgamingkeyboard/176515.6061/ Lenke til kommentar
wassup Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Noen som vet om dette er noe bra? ser fantastiks ut : http://www.netonnet....rd/176515.6061/ Har ikke prøvd det, men det ser vel bra ut det der. Tenkt å kjøpe det? Hvis du ikke har noe erfaring med mekaniske tastaturer fra før, burde du prøve et før du kjøper et. Det der har røde taster og røde taster er veldig "lette". Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Alt av razer er overpriset... Jeg bruker CM QuickFire tastatur med røde taster og er sånn passe fornøyd. Men betalte vel halve prisen for det av hva Blackwidow ultimate koster. Blackwiddow ultimate (versjonen uten alle jallalysene) koster 800 KR. Har sett det gå for 600 på komplett sine helgetilbud. Det er vell ikke overpriset? Noen som vet om dette er noe bra? ser fantastiks ut : http://www.netonnet....rd/176515.6061/ Anbefaler deg og prøve noen taster først og finne ut hvilke taster du er mest komfortabel med. Endret 10. mai 2013 av oddsmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå