pax1 Skrevet 16. september 2018 Del Skrevet 16. september 2018 Er det fortsatt noen som spiller Path of Exile? Delve league kom for et par uker siden og er litt morsomt. Hadde vært gøy med f.eks et (norsk) guild for litt sosial spilling. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Noen som vet om en build for elementalist eller templar? Helst Noobstadier. Kom til lvl68 ish med egen "build" og blir da onehitta. Liker Scorching Ray Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 4. januar 2019 Del Skrevet 4. januar 2019 Mot endgame er det mange ting som kan instapoppe deg. Spes bosser og volatile flameballs etc.Må bare lære og dodge skillsa dems. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Expansion idag! Her va det lite action xD Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Sitter å vurderer å henge meg på, men hva skal man spille som? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Jeg har lyst til å teste den nye skillen Soulrend. Så da blir det nok Shadow. Det er den klassen jeg har spilt desidert minst, så det skal bli morsomt. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Gikk tilbake til favoritten witch(necromancer) Tenkte og kjøre en The Baron strength zombie build. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Noen som har peiling på hvor mange "First Snow Cobalt jewel" jeg kan ha aktivert? Bruker 2 nå, men hadde vært kult med en til. Kjører totembuild. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå