**SweetAngel** Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 noen anbefalinger på rørende drama filmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Her er noen: The Shawshank Redemption (Frihetens Regn) - Min favoritt, er den beste filmen jeg har sett. The Blind Side - Veldig rørende. Malcolm X - Rørende film om fredsaktivisten Malcolm X, som også var leder for sekten Nation of Islam. Gandhi - Tittelen sier seg selv. A Time To Kill - En rørende film om en fryktelig handling. Bobby - En rørende film om President John F Kennedy, vi følger han fra valg, til attentatet. The King's Speech - Kjedelig, men veldig rørende. The Killing Fields - Advarsel: Utrolig brutal og sterk film, vil ikke anbefale denne til andre enn folk som har en mage som tåler mye. Hotel Rawanda - Sterk film! Shooting Dogs - Sterk film! City of Angels - En veldig bra kjærlighets film. Endret 20. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 De urørlige - Rørende på en veldig god og avslappende måte 1 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 A Beautiful Mind - "After a brilliant but asocial mathematician accepts secret work in cryptography, his life takes a turn to the nightmarish." Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) The Pursuit of Happyness Eller: Rain Man Endret 20. april 2013 av Sufficator 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 crash er gratis å leie fra cdon. http://cdon.no/film/video-on-demand/gratisfilm/ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 The Pursuit of Happyness Stemmer for denne. Lenke til kommentar
**SweetAngel** Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Takk for anbefalingene :-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) The Straight Story Jeg tenker fortsatt på denne triste filmen, selv om jeg ikke har sett den på mange år. Den handler om en gammel mann som kjører milevis på en gammel gressklipper, for å nå frem til sin døende bror han ikke har snakket med på mange år. Endret 21. april 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Dancer In The Dark, svært rørende og umulig å ikke felle tårer av denne. Moulin Rouge, svært bra og svært rørende på sin måte. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 The Green Mile Grave of the Fireflys Whisper of the Heart Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hachiko: A dog's story. Veldig fin og forferdelig trist. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Brother Bear http://www.imdb.com/title/tt0328880/ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hachiko: A dog's story. Veldig fin og forferdelig trist. Hulka som ei lita jente gjennom denne. Ellers faller Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father også inn under kategorien rørende filmer/dokumentarer som jeg kan anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå