tolan Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 HAHA, var på fest med folkehøyskolen i går. Trur du faen ikke drittkjerringa begynner å kline med en av mine venner her på skolen RETT foran trynet mitt, med masse folk i rommet. Samtidig som hun sa "håper resten av skoleåret ditt blir bra" til meg for 4 dager siden. Haha, tidenes latterligste kjerring. Hun var definitivt ikke noe å satse på uansett, jenter som oppfører seg sånn er ikke hva jeg er ute etter! HORE. Er ihvertfall glad for at jeg slipper å deppe noe mer over hun, nåå skal jeg finne meg MYE bedre som vet å oppføre seg og som ikke går inn for å ødelegge vennskap. 1 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Bra at du fikk det bevist at hun er feil dame for deg! Drit i henne, og la henne gjøre hva henne måtte selv ønske. Hun klinte med vennen din bare for å gjøre det sjalu. Så lenge du ikke gadd å vise noe spesielle reaksjoner, fikk henne det ikke slik hun ville hehe. Du vil finne ei bedre der ute Lenke til kommentar
Mariblomst Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 TUSEN TAKK!!!! Det der hjalp faktisk helt sinnsykt mye, spesielt det siste du sa! At andre vil være helt rette senere TAKK Så bra at det hjalp!! Veldig fint at sånne erfaringer, som er triste når de skjer, kan være til hjelp for andre! HAHA, var på fest med folkehøyskolen i går. Trur du faen ikke drittkjerringa begynner å kline med en av mine venner her på skolen RETT foran trynet mitt, med masse folk i rommet. Samtidig som hun sa "håper resten av skoleåret ditt blir bra" til meg for 4 dager siden. Haha, tidenes latterligste kjerring. Hun var definitivt ikke noe å satse på uansett, jenter som oppfører seg sånn er ikke hva jeg er ute etter! HORE. Er ihvertfall glad for at jeg slipper å deppe noe mer over hun, nåå skal jeg finne meg MYE bedre som vet å oppføre seg og som ikke går inn for å ødelegge vennskap. Fy søren. Dårlig gjort. Har opplevd nøyaktig det samme en gang. Sånt stikker noe så ekstremt, er som en fysisk smerte. Men ja, nå vet du. Hun gjorde noe utrolig hensynsløst og dumt der. Håper du kan kjenne litt på sinnet også, det kan være en god drivkraft til å holde seg i gang, og "bevise" at du klarer deg fint uten henne Lenke til kommentar
tolan Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Bra at du fikk det bevist at hun er feil dame for deg! Drit i henne, og la henne gjøre hva henne måtte selv ønske. Hun klinte med vennen din bare for å gjøre det sjalu. Så lenge du ikke gadd å vise noe spesielle reaksjoner, fikk henne det ikke slik hun ville hehe. Du vil finne ei bedre der ute HAHA, jeg skjelte henne ut og sa at hun var JÆVLI. Og det føltes DIGG! 1 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du dreit deg ut når du åpnet deg for henne og gjorde henne trygg på deg. Merker jeg må kimse litt når jeg leser tipsene du får da dette er veldig white knight-aktig og veldig lite effektivt når (vennskaps)forholdet dere hadde bygd opp var ganske spent. Regner med at hun ble veldig usikker på seg selv når hun ble avvist av deg - dette har hun nok tenkt mye på. Det som var dumt var at du åpnet deg for henne og da tenker jeg hun ble sykt letta. Deretter utviklet hun en bitchy attitude for å forsvare sitt eget ego og for å rakke ned på deg fordi du ikke er erfaren. Men er det så dumt å være uerfaren, ukysset og jomfru? Er ikke det bare bra? Tvert imot. Gutter og jenter tenker veldig annerledes når det gjelder akkurat det her. (Det finnes selvfølgelig unntak, og jeg regner med at mange av disse befinner seg på dette forumet, sett utifra responsen du har fått. Men på et forum er det veldig enkelt å skrive etiske-(og forøvrig politiske-)korrekte råd, men det betyr ikke at det er slik det fungerer i virkeligheten. Kunne skrevet langt om dette, men for å svare på spørsmålet i fet skrift så er det så enkelt som at jenter vet ikke helt hva de vil ha, men de vet at de vil ha det som andre jenter vil ha. Dette ser man også i dyreverdenen der hunnene vil få avkom med alfahannen - kan nesten kalle det et flokkinstinkt. Det du skulle gjort var bare å ha funnet på noe med henne og gått all inn. Har du ikke kysset før så lær deg på youtube. Synd du var så usikker, håper dette er noe du får på plass så du blir trygg på deg selv - for det er ikke noe stress og det kommer som regel naturlig. Det er mange gutter på din alder som har hatt masse sex i fylla og rota masse med masse damer, men så er de helt elendige, fordi egentlig så har de ikke kjempe erfaring når det gjelder å virkelig trykke på knappene til jentene (hvertfall ikke sammenlignet med gutter som har hatt ff/gf)- så det er absolutt ingenting å frykte for å være "dårlig" hvis dette er en jente som har vært litt herja rundt (antageligvis hatt masssssssse dårlig sex, eller hva jenter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå