Delvis Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Har en video tatt med mobilen. Når jeg har overført den til pc'en skulle jeg ha snudd den 45 grader. Den ble tatt med mobilen vertikalt. Er der noen måte å gjøre det? Endret 21. april 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Antar du vil rotere den 90 grader ... Spørsmålet har vorte stilt før, so du kan jo kikke i nokon gamle trådar om det er noko som hjelper deg. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Har en video tatt med mobilen. Når jeg har overført den til pc'en skulle jeg ha snudd den 45 grader. Den ble tatt med mobilen vertikalt. Er der noen måte å gjøre det? Tror Windows Movie Maker har muligheten til å snu 45 grader Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Om man veldig kjapt skal vise videoen til noen på PCen så kan man jo alternativt gjøre noe så enkelt som å snu skjermretningen i "skjermoppløsnings"-vinduet. Ja, om det er 90 grader du mener. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Ja det var 90 gdr jeg mente, sorry. Fikk endret det i VLC for visning, så det holdt i dette tilfellet. Trengte ikke lagre denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå