johanf Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 I forrige uke ble jeg påkjørt bakfra og har i ettertid fått taksert skaden. Bakluke skal erstattes med ny. I den sammenheng lurer jeg på om det er normalt å kunne kreve en polering av bilen for å få lakken til å matche...? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Lakkerer du bakluka må den poleres ja, og det er inkludert i arbeidet. Det har ikke noe med fargematching å gjøre, det går på å gjøre lakken blank. Er det mismatch i fargene må du evt. lakkere på nytt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Jeg tenkte mer på at resten av bilen er en smule matt i lakken, i forhold til hva en nylakkert bakluke vil være. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Det er relativt vanlig at man ved klage fikser så det er tilnærmet null forskjell til tilstøtende flater. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Okay, da venter jeg og ser hvordan det ser ut. Tenkte bare å høre hva som var vanlig praksis. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå