Fogl Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Skal begynne å innrede rommet mitt på nytt og trenger litt hjelp. Derfor lurer jeg på om det finnes et program som man kan tegne opp rommet. skrive noen mål, tegne noen hyller , tegne hus etc. etc. Noen som har noen bra program som ikke er for avanserte. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Er ikke 3D studio litt for avansert....???? Lenke til kommentar
Winkey Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 ArchiCAD. Jeg bruker det mye, jeg har tegna hybelen min og innreda den. Kjempebra tegneprogram. Arkitekter bruker det over hele verden. Det er ikke så særlig avansert heller. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Skal begynne å innrede rommet mitt på nytt og trenger litt hjelp. Derfor lurer jeg på om det finnes et program som man kan tegne opp rommet. skrive noen mål, tegne noen hyller , tegne hus etc. etc. Noen som har noen bra program som ikke er for avanserte. Jeg tror dette kan være noe for deg: http://www.boconcept.com/siteversions/30/278.asp Det kan hende det programmet BARE har møbler de selger, men da kan du ihvertfall leke deg litt å se hvordan det blir. Men nå skal det sies at de har fine møbler også!! Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 takker for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå