Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hodetelefoner til 500-1000 (trådløse?)

Anbefalte innlegg

Har nå Turtle Beach Z6a men er ikke helt fornøyd med dem.

https://prisguiden.no/produkt/turtle-beach-ear-force-z6a-151461

Føler det er god lyd i dem (god nok for mitt bruk) men de er en tanke store og tunge. Volumkontrollen er også ganske tung, og denne sitter midt på kabelen, og blir i praksis hengende som et lodd fra ene øret, eller liggende i fanget mens jeg er på pc'en. Et annet minus er en konstant summelyd når det ikke er noe output fra pc'en.

Er på utkikk etter et nytt par nå:

Budsjett 500-1000kr

Type: hel- eller halvdekkende

Bruksområde: PC gaming, men vil ha også mulighet for musikkbruk på mobil/ipad. (Viktig at de er komfortable i lengden)

Tilkobling: Kunne godt tenkt meg wireless, visst man ikke må langt over 1000kr for å få et greit sett.

Gjerne avtagbar mic, eller en mic som ikke er i veien/synlig når man ikke bruker den. Uten mic er også et alternativ.

Trenger ikke aktiv støydemping, eller noe annet "fancy"

Noen på denne listen?

http://www.prisjakt.no/category.php?l=s122773704

Setter stor pris på anbefalinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får mye mer for pengene om du dropper trådløs tilkobling og mikrofon. Var jeg deg ville jeg heller kjøpt mikrofon løst, enten som du kan feste på hodetelefonene eller en bordmikrofon.

Creative Aurvana Live! er lukkede, heldekkende og billige hodetelefoner som gir veldig mye for pengene. Byggekvaliteten er rundt det en kan forvente til prisen, mens lyden etter min mening kan konkurrere med en del dyrere hodetelefoner.

Kan du gå litt opp i pris er Audio Technica ATH-M50 og Beyerdynamic DT770 hodetelefoner jeg tror du vil bli veldig fornøyd med.

Alle de nevnte hodetelefonene er meget god med tanke på lyd i forhold til pris. Beyerdynamic DT770 og tildels ATH-M50 er også vinnere når det kommer til byggekvalitet og komfort.

Lenke til kommentar

Hei, jeg trenger hjelp med headsett. Jeg vil ha et headsett som har bra lyd, bass og noe som det er lett å finne ut av hvor lyden kommer fra. Feks: Jeg spiller Battlefield3 og hører noen rundt meg og då vil jeg vite kor lyden kommer fra. Headsettet skal koste maks 800kr

tusen takk hvis noen kan hjelpe :)

helst med mikrofon

Endret av MatsTF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...