Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sa nei til trekant..

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten var på fest i går. Vi møtte på noen bekjente av henne og vi kom i snakk. Det ble mange drinker og sent på kvelden.

På slutten av kvelden gikk kjæresten min og en venninne inn på dassen, ble der ca. 5 min.

Når det var på tide å komme seg hjem ble denne venninnen med oss hjem, jeg tenkte jo ikke over det så jeg syns det var helt greit.

Når vi kom inn hjemme satt jeg meg ned på sofaen for å hvile øynene noen minutter, så merket jeg plutselig at de satt seg ned på hver side av meg.

Kjæresten begynte å kline med meg, og jeg kjente en hånd på låret. Helt forvirret fortsatte jeg noen minutter til, helt til kjæresten sluttet å kline og snudde hodet mitt mot venninnen, og hun selv begynte å kneppe opp buksene mine. Venninnen begynte å kysse meg. Jeg stoppet, reiste meg opp og spurte høflig hva som foregår. Venninnen sa at kjæresten min hadde fortalt at jeg var så god i sengen og at hun av og til følte hun ikke var nok, så de hadde bestemt seg på dassen at de skulle overraske meg med en trekant.

Så mye som den tanken pirrer meg, så er jeg faktisk bare glad i kjæresten. Jeg liker ikke tanken på å ha sex med andre jenter sånn det er nå.

Kjæresten min ble sur og gikk å la seg, mens jeg satt oppe å snakket med venninnen som var en utrolig hyggelig jente og sa det ikke er mange gutter som meg.

Jeg våknet i dag til en lapp der det stod "Takk! Glad i deg. -Kjæresten"

Gjorde jeg det rette?

Det vil si.. Jeg vet jeg gjorde det rette.. Jeg kjenner kjæresten min nok til å vite at uten alkohol hadde hun ikke vert med på noe slikt. Vi har snakket sammen om det før og hun fortalte at hvis det skulle bli en trekant skulle det være med to jenter, men hun kunne ikke tenkt seg det.

Likevel så det ut som hun var veldig skuffet i går kveld når hun la seg.

Sendte hun en liten god morgen melding i dag tidlig og hun er ikke hjemme før i 6-tiden. Dette er det eneste vi har sagt i ettertid.

Anonym poster: ce8e52f6aec863265c029c3acddcf0aa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom hun mente det hun sa om at hun føler at du er så god i sengen at hun føler hun ikke er nok for deg - så gjorde du det helt rette. :) Og lappen hun hadde lagt igjen sier også sitt - i ettertid er hun glad for at du reagerte som du gjorde. Ta godt imot henne i kveld når hun kommer hjem og det kan jo bli grunnlag for en god samtale om sexlivet deres og forholdet generelt. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Skal dere ha trekant så gjør det mens dere er nyktre og edru begge to. Da er det ikke noe tvil om at det er noen kjemisk påvirkning eller ikke.

Virker som du gjorde det rette. If in doubt: Don't.

Uansett: Snakk med dama di om dette.

Lenke til kommentar

Er helt uenig med folk som hevder at det nødvendigvis var en test eller at det kom til å skape drama. Det kommer helt an på forholdet det er snakk om. Det kan fint foregå uten drama. Men enig med L4r5 om at det helst bør skje i edru tilstand, og at det bør være noe en har snakket om på forhånd.

Men når det er sagt: Trekant med to kvinner er slitsomt. Av og til kan det være anstrengende nok å tilfredsstille én kvinne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du dukket unna en kule, gratulerer. Hadde dere hatt trekant etter mange drinker, med en venninne av henne, hadde du sittet i så mye drama at det hadde blitt laget en såpeopera om dere.

Det er jeg ikke så sikker på. Har et veldig sterkt forhold hvor vi kan si akkurat hva vi mener om andre personer uten at vi trenger å bli sjalu eller sur. Har tatt langt tid å bygge opp en slik trygghet på hverandre, og vi har absolutt fortjent det begge to.

Jeg er fortsatt like nyforelsket i dag som jeg var i begynnelsen, så det som skjedde overrasket meg så utrolig mye at jeg ikke visste hva jeg skulle tenke en gang. Anonym poster: ce8e52f6aec863265c029c3acddcf0aa Anonym poster: ce8e52f6aec863265c029c3acddcf0aa

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...