Mladic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Da er du temmelig svak i knebøy, eller enormt sterk i benk. Jeg tar 50kg mer i knebøy enn i benkpress. Har trent SL i snart 3 mnd, og jeg har ennå ikke "failet" med Knebøy. Jeg tror nok at jeg er svak i benk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 kommer ryggen min til å bli mindre svai etterhvert med trening? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Dersom du trener riktig, altså spesifikk trening for å fikse svai i ryggen, så kan du til en viss grad påvirke svaien i ryggen ja. Dersom du bare løfter i vei på standardprogrammene, uten mobilitetsøvelser o.l.: Ikke i særlig stor grad. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 ok så markøft hjelper ikke alene? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg vil påstå markløft bidrar til å rette ut svaien. Kanskje er det bedre med tilleggsøvelser, men sannsynligvis ikke så alt for nødvendig. Anbefaler deg å styrke din core-muskulatur med diverse øvelser, bl.a. planken. Du kan se noen øvelser for det her. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 okei, får ta planken. takk Hvor tungt løfter man vanligvis på powerclean i forhold ti lresten egentlig? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg tar 200 i mark, 140 i ATG bøy og 110 i benk, powerclean klarer jeg ikke mer enn 70. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 okei, så jeg skal legge på 2.5kg per økt? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 får holde emg til litt teknikk øving med stang og heller legge på vekt neste manda, da det er neste gang jeg skal ha powerclean Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Bøy - 55 Press - 32.5 første settet var vanskelig, de neste gikk greit for jeg husket på å skyve albuene mer frem øvde litt på power cleans også med kun stang Lenke til kommentar
Sjøpølsa82 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Få i deg mer kjøtt gutt, synes kostholdet var litt stusselig. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 de siste gangene jeg har skrevet om kosthold har jeg spist ganske mye kjøtt da i går 1L helmelk 1L sjokolademelk 4eggsommelett med ost skinke og 2 brødskiver 2 biffer med hjemmelagd potetmos, sopp og stekt gulrot 1 cola 1 pose chillinøtter tror det var alt i dag ble kostholdet litt usunt 1grandiosa kebabpizza 1L helmelk to cheesburgere (ikke hjemmelagd) to ostepølser 1 pose chilinøtter Lenke til kommentar
Sjøpølsa82 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skaff deg kyllingfilet, inneholder mindre fett enn biffen og er mye billigere. Ville også droppet cola, sjokomelk, pølser. Det du ramset opp av kjøtt er ikke "mye". Ser at du bare er 18år, da kan det jo seff bli litt begrenset hva man har råd til av kosthold osv. Er ofte det som begrenser de fleste i starten. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skaff deg kyllingfilet, inneholder mindre fett enn biffen og er mye billigere. Ville også droppet cola, sjokomelk, pølser. Det du ramset opp av kjøtt er ikke "mye". Ser at du bare er 18år, da kan det jo seff bli litt begrenset hva man har råd til av kosthold osv. Er ofte det som begrenser de fleste i starten. Målet hans er å bygge muskler og å bli større, så mindre fett er ikke nødvendig. Å droppe cola kan jeg si meg godt enig i, men sjokomelk er også en grei metode for å legge seg i kalorioverskudd om man har problemer med det. ^Lol. ^10hi Utdyp hva du synes er latterlig så det kan være til hjelp for både trådstarter og andre. Lenke til kommentar
Sjøpølsa82 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Like greit å bytte ut sjokomelken med en gainer kanskje. Hvis du ikke skal clean bulke, så er det ikke krise om du får i deg litt fett som Eloquent sier. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 drakk sjokolademelk fordi jeg var på kino og ville ha noe annet enn brus i dag spiste jeg 5eggs ommelett med 2 brødskiver rester av spaghetti fra i går taco 2 mcdonalds cheesburgere en halv pose chilinøtter litt sjokolade og potetgull 1 liter melk juice, vet ikke hvor mye Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Få i deg mer melk gutt! Syntes selv at div frokostblandinger kan være en enkel måte å øke totalt kcal ved å spise en stor porsjon. Min personlige favoritt er 250g havregryn og 0,6l kulturmjølk eller H-melk. Går rett ned og over 1000 kcal i ett måltid. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 enda mer? kan jo prøve Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Få i deg mer melk gutt! Syntes selv at div frokostblandinger kan være en enkel måte å øke totalt kcal ved å spise en stor porsjon. Min personlige favoritt er 250g havregryn og 0,6l kulturmjølk eller H-melk. Går rett ned og over 1000 kcal i ett måltid. 250g??? Er det noe feil med matvekta di? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå