Need44speed Skrevet 4. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2013 bumpp nå funker det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 i går 1L helmelk 1L sjokolademelk 4eggsommelett med ost skinke og 2 brødskiver 2 biffer med hjemmelagd potetmos, sopp og stekt gulrot 1 cola 1 pose chillinøtter tror det var alt i dag ble kostholdet litt usunt 1grandiosa kebabpizza 1L helmelk to cheesburgere (ikke hjemmelagd) to ostepølser 1 pose chilinøtter Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 jepp har begynt å få litt mage Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 oisann, kom til å tenke på at jeg skal begynne med cleans på onsdag da vil programmet se slik ut fremover A bøy Press Mark B Bøy Benk Clean Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) har et spørsmål angående oppvarming, funker det å ta sett som består av de tre siste vektene man hadde? så når jeg skal løfte 70 i mark i morgen, så er oppvarmingen 55 - 60 - 65 Endret 5. mai 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 lurer også litt på hvor lenge jeg kan drive med dette 5kg hoppet på mark hver trening, når jeg ikke klarer det lenger, hvor mye skal jeg legge på for hver trening da? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Da prøver du å dra vekten du ikke klarer 2-3 økter til, og hvis det ikke går så kutter du av vekt, Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 dårlig trening i dag på grunn av dårlig tid. Angrer på A: at jeg ikke dro tidligere B: at jeg ikke utsatte det til i morgen. måtte rushe gjennom programmet, ta for korte pauser mellom setta og tok bare to oppvarmingssett på hver øvelse. Bøy - 52.5 benk - 37.5 kjente det mye i armene og ike fullt så mye i brystet, sikkert dårlig teknikk og lite pauser som har skylden. Mark - 70 er en slags milepæl å løfte kroppsvekten satan det var tungt. Kanskje på grunn av dårlig oppvarming. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Stangen berører vel brystet når du trener benk? Hvis du ikke løfter hele veien i benkpress, trener du nesten kun triceps. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Stangen berører vel brystet når du trener benk? Hvis du ikke løfter hele veien i benkpress, trener du nesten kun triceps. Det vil jeg ikke si meg helt enig i. For nybegynnere uten oppspenn kan det være helt greit å løfte til kloss istedet for nedi brystet. Like greit å utsette skulderbetennelsen litt Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 berører det punktet litt lenger ned enn mellom brystvortene hvis du skjønner Det vil jeg ikke si meg helt enig i. For nybegynnere uten oppspenn kan det være helt greit å løfte til kloss istedet for nedi brystet. Like greit å utsette skulderbetennelsen litt skulderbetennelse? kan det ha noe med at jeg fikk litt småvondt i skulderen sist gang? skrev om det for noen dager siden. forresten så lager jeg litt sånn svai i ryggen, er ikke det meninga a? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvorfor tar du så lite i benk i forhold til de andre øvelsene? Jobber du fortsatt med teknikken? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Man løfter nå sjeldent det samme i benk som i markløft eller knebøy. Jeg er enig i at det er en "lav" vekt, men det gjelder også de andre øvelsene, synes ikke benken skiller seg merkverdig ut. Alle må trene på sitt nivå, og starte ett sted og jobbe seg oppover. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg startet med samme vekt hos alle mine øvelser i SL 5x5 programmet, og Markløft slår de andre øvelsene med ca 30-40kg, mens jeg holder meg nesten likt på Knebøy og Benkpress. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 etter første dagen skrev jeg jeg kan tyngre på alt , men jeg tenker å starte såpass lavt fordi jeg er ny til øvelsene og må få inn teknikken. trodde ikke det var normalt å ta det samme i bøy som i benk. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Da er du temmelig svak i knebøy, eller enormt sterk i benk. Jeg tar 50kg mer i knebøy enn i benkpress. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Løftene dine er helt fint proporsjonale Bork. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå