Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle likt å se en separasjon over menn sine holdninger til homofile menn og lesbiske kvinner.

Det står i rapporten. Bare å lese. Og ja, menn er dobbeltmoralske der, om ikke på langt nær så ille som du gjetter:

Mens 28% av menn finner mannlig homoseksualitet perverst, synes bare 14% av dem at kvinnelig homoseksualitet er det. Hos kvinner er det 9% ibegge tilfeller. Og mens 44% av mennene mener sex nmellom to menn er feil, mener bare 20% av dem at sex mellom to kvinner er det. Igjen er kvinnene mer konsekvente.

Men igjen ser vi at i sum er homonegativiteten lav hos begge kjønnene:

post-52698-0-86827800-1366556218_thumb.png

Geir :)

Lenke til kommentar

Om de lar seg støte eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. Fortsatt det værste om man sammenlikner det med andre tradisjonelle skjellsord.

Eh...

"Dra til helvete" er vel objektivt verre.

Å bli utsatt for evig lidelse er verre enn å være homofil.

Å ønske at noen blir utsatt for evig tortur er verre enn å ønske at noen føler tiltrekning av det samme kjønn.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Eh...

"Dra til helvete" er vel objektivt verre.

Å bli utsatt for evig lidelse er verre enn å være homofil.

Å ønske at noen blir utsatt for evig tortur er verre enn å ønske at noen føler tiltrekning av det samme kjønn.

Nei, fordi dette er din versjon/verden. For noen, deg foruten, ler av eventyret du tror på. Men, tiss i innenfor brunringen er ikke bra.

Lenke til kommentar

Nei, fordi dette er din versjon/verden. For noen, deg foruten, ler av eventyret du tror på. Men, tiss i innenfor brunringen er ikke bra.

Så i ditt verdensbilde er analsex noe fryktelig? Hvorfor mener du det? Er oralsex like ille? Og putter lesbiske kvinner sine tisser inn i hverandre rumper? Den var ny for meg.

Lenke til kommentar

Så i ditt verdensbilde er analsex noe fryktelig? Hvorfor mener du det? Er oralsex like ille? Og putter lesbiske kvinner sine tisser inn i hverandre rumper? Den var ny for meg.

"jævla homo" er nå reservert for mannlige homofile i stor grad. Om du skal over på den feminine delen av homofiles verden så går det mer i flatbanking.

Om analsex er noe fryktelig? Nei, ikke det som diskuteres heller. Men, for de tungenemme er det vanskelig.

Lenke til kommentar

Som det ble tidligere nevnt: Jeg har også inntrykk av at dette stort sett er et begrep som brukes av yngre folk som ikke vet bedre. Jeg har egentlig heller aldri vært borte i folk som er over puberteten som aktivt bruker dette som skjellsord. Jeg tror også at det etterhvert er på vei bort som skjellsord. Det er bare noe som fortsatt henger igjen fra gamle tider hvor hat og fordommer var mer greit i forhold til folks legning. Men vi må ikke glemme at enkelte religioner fortsatt dyrker slikt hat & fordommer og dermed forsinker utvikling på området.

Lenke til kommentar

Som det ble tidligere nevnt: Jeg har også inntrykk av at dette stort sett er et begrep som brukes av yngre folk som ikke vet bedre. Jeg har egentlig heller aldri vært borte i folk som er over puberteten som aktivt bruker dette som skjellsord. Jeg tror også at det etterhvert er på vei bort som skjellsord. Det er bare noe som fortsatt henger igjen fra gamle tider hvor hat og fordommer var mer greit i forhold til folks legning. Men vi må ikke glemme at enkelte religioner fortsatt dyrker slikt hat & fordommer og dermed forsinker utvikling på området.

Ja, om folk kaller noen andre for homo som ett skjellsord, så vil jeg tenke "for en pubertal tosk", det slår langt mer tilbake på den som ytrer seg enn den andre, og det tror jeg gjelder de fleste oppgående voksne individer.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, men det var jo tiss i rumpe du sa at var feil, man ville jo da tro at det gjaldt uavhengig av hvem rumpa tilfører.

For mange er det galt (som forsåvidt var momentet, som svooosj gikk forbi din antaklige evne til å fundere). Derfor fungerer "jævla homo" så bra. Og de "som skal passe på landets moral" (ie deg m.fl). Spesielt de siste. De som ikke liker å bli staket i baken ser det som det er, drittslenging. "påpasserne for god moral" derimot.

Det er vel fånyttes å be deg begrunne noe du "skriver".

For de med mindre baggasje. Ja. De som har, kan lese "tråden Battaman Vs norskgoy"

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I min verden er ordet "homo", brukt som skjellsord, også noe pubertalt. Det vitner om umodenhet og liten grad av evner til refleksjon hos den som bruker det. Og da spesielt om det brukes utenfor kontekst. (Et eksempel på bruk av ordet innenfor kontekst er hvis du, som heterofil mann, blir forsøkt sjekket opp av en homse som ikke tar et nei for et nei, og du da velger å kalle ham "jævla homo". Dette siste er noe jeg tror de aller færreste menn opplever særlig ofte.)

Nå er det slik at umodenhet ikke nødvendigvis har noe med alder å gjøre, så det overrasker meg stadig ikke å høre folk som er eldre enn meg selv bruke "homo" som skjellsord, men umodent er det - uansett.

Endret av Achylles
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...