suuhoo Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hei Lurer bare på om det er noe forskjell på å installere disse forskjellige driverne eller er de akkurat det samme? Er noen nyere enn andre? 1. sudo add-apt-repository ppa:xorg-edgers/ppa sudo apt-get update sudo apt-get install nvidia-current nvidia-settings 2. http://ubuntuforums....d.php?t=2081649 3. sudo apt-add-repository ppa:ubuntu-x-swat/x-updates sudo apt-get update sudo apt-get install nvidia-current Er det det samme hvilken av det 3 jeg bruker? Bruker Linux Mint 14 med cinnamon Endret 20. april 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hm, sørger ikke Mint for at de nyeste stabile driverne dyttes ut via sine egne pakkebrønner? Ellers skal vel xorg-edgers gjøre susen. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Prøvde frem og tilbake i går kveld, med forskjellige ting, men guide nr1 og 3 gav bare en eldre driver. Til slutt fant jeg en fin guide (for en som ikke kan mye linux) om hvordan man installerer driveren som man laster ned fra nvidia sin hjemmeside. Her er link til guiden jeg brukte Når jeg nå går inn på nvida x server så har jeg driver 310.44 Endret 21. april 2013 av Freestyle199 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå