Jan Erik Engan Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hr.Dompap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Knall fint, Jan Erik ! Skarpt bilde og flott positur på fuglen Endret 20. april 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Du er jo blitt naturfotograf i øvre sjikt . Er det Nikon 300mm du bruker her? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Utrolig flott og skarpt .... og velkomponert Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Meget godt utført, Jan Erik ! Gode og mettede farger og en innetier med eksponeringen. Angående komposisjon så har jeg tatt meg den frihet å komme med forslag om beskjæring i vedlagt fil. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Knall fint, Jan Erik ! Skarpt bilde og flott positur på fuglen Takker Du er jo blitt naturfotograf i øvre sjikt . Er det Nikon 300mm du bruker her? Takker;) Jo lånte ett Nikon 300mm f2.8 her + en 1.4 teleconverter Utrolig flott og skarpt .... og velkomponert Takker;) Meget godt utført, Jan Erik ! Gode og mettede farger og en innetier med eksponeringen. Angående komposisjon så har jeg tatt meg den frihet å komme med forslag om beskjæring i vedlagt fil. Takker..flott forslag det da..alltid i tvil jeg på croppinga,så det er bare positivt att noen gidder.Akkurat kommet hjem fra ny tur..skal bare tømme kamera og ut igjen ;) Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Superb bilde av vakker fugl. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Superb bilde av vakker fugl. Takker;) Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg må si at du imponerende fort har tatt skrittet til fuglefotografenes verden! Dette var flott, i likhet med flere andre bilder i det siste. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Jeg må si at du imponerende fort har tatt skrittet til fuglefotografenes verden! Dette var flott, i likhet med flere andre bilder i det siste. Tusen takk.Blitt hekta kan du si..hehe...fikk noen fine av Nøtteskrika idag..kommer i morgen Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Godt det er noen til å ta over etter Sverre M Fjelstad. Vi er vel vokst opp med han. Veldig bra dette her. Helt enig med Nordhagen. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Godt det er noen til å ta over etter Sverre M Fjelstad. Vi er vel vokst opp med han. Veldig bra dette her. Helt enig med Nordhagen. ,) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Nydelig bilde av denne fargerike krabaten! Blitt flink fuglekikker, du ja! Kjekt at du deler! PS! Var på Nordic Light i helga, og der så jeg et veldig så bra "Ypsilon-bilde" i en av utstillingene (fotograf hr. Engan) ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg