løvebakken Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Supergira på sims city for tiden. Dog veldig få i min omgangskrets som spiller. Noen som er gira på å starte en region? kaller meg forøvrig MatiasLN87 på origin (bruker kjærestens origin account) bli meeed. Endret 20. april 2013 av ingridemilie Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vær så snill, ikke kall det "Sims City" SimCity altså simulator... ikke The Sims Lenke til kommentar
løvebakken Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Vær så snill, ikke kall det "Sims City" SimCity altså simulator... ikke The Sims murp. sims city simccity simmmms whatevs Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg bare tuller, bare syntes det var morsomt. Det er mange spillere som har fobi for The Sims og assosierer det spillet med barne og jente-spill osv. Jeg vet at det finnes flere regioner her på forumet. Én av dem er full, men jeg er sikker på at det er minst én annen, og tror det er opptil to-tre. Lenke til kommentar
løvebakken Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Jeg bare tuller, bare syntes det var morsomt. Det er mange spillere som har fobi for The Sims og assosierer det spillet med barne og jente-spill osv. Jeg vet at det finnes flere regioner her på forumet. Én av dem er full, men jeg er sikker på at det er minst én annen, og tror det er opptil to-tre. Det er en barnslig holdning. The Sims 3 byr på mye morsomt. Dog kanskje ikke så mye spillmessig for min del lenger. Er langt mer morsomt å bygge hus samt å innrede. Jaa, har sett endel regioner - men virker som om de blir raskt fylt opp, så jeg får håpe noen vil bli med på en ny en! Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Litt sent svar, men jeg blir med hvis du fortsatt har lyst! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er med på en region, hvilken server og hva heter regionen? Hokuspokkus er ingame navnet Lenke til kommentar
løvebakken Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg er på sommerferie nå, uten typens data - må vente på mac versjon, som selvsagt er utsatt. EA altså... Får vekke til live denne tråden igjen etterhvert. Sim City er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå