TechieTie Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hei, skal game med noen venner på Lan-Party, men trenger forslag til spill... Forslag??? Helst ikke svar som inneholder noe med Call Of Duty å gjøre! Endret 20. april 2013 av OnlineMatti Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 FarCry, CS, MW, CoD, Crysis. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 FarCry, CS, MW, CoD, Crysis. Lol'd men ja, kjør på med eldre RTS spill da vel! finnes ikke noe mer intenst! AoE, Total Annihilation, C&C, Diablo 2 (ikke sikker på om det funker over lan), Terraria, Minecraft, Sanctum Lenke til kommentar
Flyff Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Mario Kart. Endret 20. april 2013 av Flyff 2 Lenke til kommentar
oleost Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Delta force, Counter-strike, Red Alert, Liero, Soldat, Battlefield vietnam. Lenke til kommentar
AshKetchum Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Pokemon :wee: Endret 20. april 2013 av AshKetchum 1 Lenke til kommentar
SleepMaster Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Warcraft 3 + Frozen Throne! Finnes custom maps for enhver smak! Flatout 2, Dungeon Siege, CS + mods (Pirates, Vikings and Knights, Vampire Slayer) Ellers de som allerede er sagt (Jeg liker spesielt AoE og Battlefield!) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 I tillegg til "seriøse" spill anbefaler jeg partyspill som Mario party, super smash bros og mario kart (som nevnt over), dersom dere har en nintendo. Morsomt å spille innimellom de andre spillene. (Jeg mener ikke å rakke ned på disse spillene med å kalle de andre spillene "seriøse", bare så det er sagt.) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Age of Empires 2 kom ut i en remake nylig. Kanskje verdt å sjekke. Ellers så er favoritten min Command & Conquer Generals Zero hour. Også er Terraria og Minecraft som nevnt over flotte spill der dere kan samarbeide om å oppnå målene dere setter. Mario party (spesielt 1, 2 og 5) egner seg godt. Alt som trengs er noen kontrollere å koble til PC en og en emulator eller to. Endret 20. april 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Vet ikke hva dere liker å game, men Stronghold er en klassiker på Lan, fantastisk Rts. WarCraft III, StarCraft, Cod 2. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Garry's mod, CS, Worms Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva med noen gratis MMO? World of tanks eller world of planes eller lignende Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Age of Empires 2 er alltid en slager. Ellers så har jeg hatt det meget moro med både Torchlight 2 på Hardcore, Tracmania og Might and Magic. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Noen trygge klassikere som de fleste kan like: Team Fortress 2 (gratis!) Call of Duty er jo en klassiker (selv om jeg misliker det personlig) Guild Wars 2 Garry's Mod Minecraft League of Legends Smite (gratis!) WoW Counter Strike: GO eller CS:Source Okay, de appelerer kanskje ikke til alle, men de er spill du trygt kan nyte på Lan, alene eller sammen med kompiser. Lenke til kommentar
fluffyninja Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Age of Empires 2 kom ut i en remake nylig. Kanskje verdt å sjekke. Ellers så er favoritten min Command & Conquer Generals Zero hour. Også er Terraria og Minecraft som nevnt over flotte spill der dere kan samarbeide om å oppnå målene dere setter. Mario party (spesielt 1, 2 og 5) egner seg godt. Alt som trengs er noen kontrollere å koble til PC en og en emulator eller to. takk for forslag men vi liker ikke mario party så godt. spiller aoe 2 og generals selv men vet ikke om resten av lan partyet liker rts. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Heldig som har noen å ha LAN med. Har ingen slike venner jeg. Enten så interesserer de seg ikke, eller så er det bare free2play-tullegreier... Mange bra forslag her forresten. - Call of duty - Minecraft & Terraria - Civilization V - Trackmania Genialt spill - Team Fortress 2 - Counter-Strike - GTA IV - Worms Revoluton. (50% inntil klokka 7 på steam!!) - Left4Dead 1&2 - Planetside 2 - Star Wars Battlefront 2 (Klasikker) - Arma 2/arrowhead - DayZ Det var noen i hvertfall Endret 21. april 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
TechieTie Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 Takk for mange gode forslag og fortsett med å sende inn flere. Vi er bare ute etter noen fete lan spill til pc, helst et FPS-spill, Strategi spill, eller adventure. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Takk for mange gode forslag og fortsett med å sende inn flere. Vi er bare ute etter noen fete lan spill til pc, helst et FPS-spill, Strategi spill, eller adventure. Du har mer enn nok med de som er anbefalt Heldig du som har venner som liker gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå