Uer1000 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 God kveld Har noen på dette forumet kjennskap til en serie som handler om advokater/advokatkontor? Tusen takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Tusen takk for raske svar. Alle seriene virker spennende. Har dere en nettside hvor jeg kan se disse seriene? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Min stemme går til Suits. Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Er bare tre advokatserier jeg nogenlunde har likt. Damages, JAG, og Law & Order Special Victims Unit. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Boston Legal. Fantastisk serie med William Shatner og James Spader. Mye humor i den, men de tar opp veldig mange prinsipielle og kontroversielle tema i serien 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Virker spennende alle sammen. Trodde faktisk ikke at det fantes så mange serier om advokater. Men er de realistiske? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Realistisk er å ta litt hardt i, men det er ikke bare tull og fjas heller. Bare husk på at det er store forskjeller på USA og Norge. 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Fairly Legal kanskje? Leste det der fort som Barely Legal, men det er kanskje en litt annen type serie, for å si det sånn... On-topic er det nok ganske mange advokatserier å finne, om man gidder lete litt. Tok en rask titt på google og kom frem til denne listen: http://www.pajiba.com/seriously_random_lists/the-five-best-legal-shows-of-all-time.php Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 At The Practice ikke er nevnt.... Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 Realistisk er å ta litt hardt i, men det er ikke bare tull og fjas heller. Bare husk på at det er store forskjeller på USA og Norge. Det er sant, men viktig at serien ikke er en humor serie, men heller en spenningsserie. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 3. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2013 Har noen en god streaming side der jeg kan se seriene gratis? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Hei, har noen link til en side der jeg kan streame piratkopiert materiale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå