gmoviper Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hei alle sammen, Er på let etter en ny stasjonær gaming pc og lurer på om det er noen som har litt tid og kunne hjelpe til med å anbefale noen da jeg har falt ut de siste årene når det gjelder teknologien innen data. Har sett mye på komplett sine ferdig bygget gaming PCr som f.eks http://www.komplett.....aspx?sku=10754 Er derimot usikker på om de er verdt det/overpriset etc. Og om jeg heller burde kanskje gå for en 690 istedenfor sli 670 i dette tilfellet med linken over. Så også at komplett har såkalt demo PCr. Dersom noen ser at det er et godt tilbud fra en av dem hadde jeg satt pris på tipset. PCn skal brukes for det meste på bf3, wow, starcraft2, diablo3 etc. + at jeg pleier å streame via twitch av å til. PCn må kunne klare å kjøre på fullt og helst holde en liten stund fremover. På forhånd takk for hjelpen. Endret 19. april 2013 av gmoviper Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Mener å ha hørt at ati kommer med 7990 ganske snart. Ville ventet å se hvordan det blir om du idag vurderer 690. Titan kortet er idag det beste enkeltkjerne-kortet og koster ca det samme som 690. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå