Gå til innhold

Idiotens kjennemerke i innvandringsdebatten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tankekontrollen er temmelig effektiv i dette landet. Nærmest fullstendig.

Si noe om jøder og man er med en gang stemplet som en ekstremist, farlig etc. Om det ikke var for at mediakreasjonen Breivik hadde en anti-muslimsk holdning så er jeg sikker på at noen hadde koblet mine ytringer opp mot han. Forøvrig er de eneste jeg har sett som har ytret støtte til "hans" handlinger folk fra miff.no og likesinnede.

Benytt enhver anledning til å rakke ned på muslimer og du er ansett som "normal".

Ingen har så langt rørt ved det jeg sa i hovedinnlegget mitt om at de fleste krigene hvor flyktningene kommer fra er på vegne av Israel. Dette er kriger som Norge gir sin støtte til og er dermed medansvarlig for, derfor er vi også forpliktet slik jeg ser det overfor muslimer som må flykte.

Er det ikke da rart at disse kreaturene som hele tiden bæljer og skriker ikke peker på elefanten i rommet?

Lenke til kommentar

Tankekontrollen er temmelig effektiv i dette landet. Nærmest fullstendig.

Du projiserer. Vi andre tenker nemlig stort sett hva vi vil.

Si noe om jøder og man er med en gang stemplet som en ekstremist, farlig etc.

AUF, SV, Rødt og millioner av andre i dette landet kritiserer jøder støtt og stadig. Og det til tross for at jødene er rundt 600 personer i Norge og aldri har gjort noe galt. Muslimene derimot slikker de oppover ryggen fordi de stort sett har en annen hudfarge.

Ingen har så langt rørt ved det jeg sa i hovedinnlegget mitt om at de fleste krigene hvor flyktningene kommer fra er på vegne av Israel.

fig-2012-09-05-01.gif

Og hva flykter de ifra?

Irak: Sekterisk vold

Somalia: Islamisme

Iran: Islamisme

Bosnia: Sekterisk vold

Vietnam: Kommunisme

Afghanistan: Sekterisk vold, proxykrig

Kosovo: Sekterisk vold

Eritrea: Sekterisk vold

Sri Lanka: Sekterisk vold

Dette er kriger som Norge gir sin støtte til og er dermed medansvarlig for, derfor er vi også forpliktet slik jeg ser det overfor muslimer som må flykte.

Problemet er at du ikke forstår forskjell på flyktninger og asylsøkere. 94% av asylsøkere er falske, og er i realiteten økonomiske flyktninger og kriminelle. Alikevel får halvparten av dem opphold. Det er ingen av disse som flykter ifra Israel eller jøder. Det de bedriver er velferdssøken.

Er det ikke da rart at disse kreaturene som hele tiden bæljer og skriker ikke peker på elefanten i rommet?

Problemet er at du har saken opp-ned. Det er ikke jøder som ødelegger Norge - det er sosialister. Og sosialistene elsker folk med annen hudfarge. Derfor er det ok for dem å hate jøder og Israelere som stort sett er hvite.

Lenke til kommentar
Er det muslimer som innvilger statsborgerskap i UDI?

Eh, vel var involvert i en sak en tid tilbake og må nok desverre opplyse om at det er ikke "nordmenn" som innvilger norsk statsborgerskap lengre.

Tenker det vil gi litt vann på mølla til endel her. :)

PS. Påpeke at jeg selv ikke aner hva en "nordmann" er, så i dette tilfellet har jeg brukt ordet som en tilnærmelse for personer som har navn med klar lokal tilknyttning til det geografiske området nasjonalistene kaller "Norge".

Lenke til kommentar

Haha. Jeg regnet med slike reaksjoner.. temmelig forutsigbart. De samme drøvtygde frasene gjentatt om igjen og om igjen.

Fornøyde med at Norge renner over av afrikanere og arabere så lenge de ikke er muslimer.

Oggabogga skumle muslimer oggabogga.

No fence Skeptiker2013.... Jeg tror du tirrer dem på deg ved å kalle dem idioter og null osv.

Kan være at reaksjonene er litt annerledes om du forsøker å snakke til folk og ikke kalle dem ting...

Nå skal ikke jeg være nesevis her altså.. Jeg er langt i fra noen engel og har nok gått langt over streken mange ganger selv, men jeg vet i alle fall hvor streken er og det er jeg usikker på om du vet.

Det er mitt tips for dagen i alle fall...

Når det kommer til trådens kjerne er folk mer eller mindre kun opptatt av at folk oppfører seg skikkelig og som folk flest og driter fullt i hva slags etnisk opprinnelse de har.

Grunnen til at de ikke bryr seg er selvsagt fordi de ikke ser noen grunn til det, og alle som har forsøkt å gi dem en grunn er pøbler og rasister som snakker nedsettende til dem fordi de er uenige..

Reaksjonen blir litt som at en muslim setter seg ned i rommet og forteller alle rundt seg at de er noen hjernevaskede idioter, noen null, som ikke følger islam...

Det er selvsagt bare et eksempel, men det er jo ingen som ville hørt på noe en slik person sa, fordi han automatisk er en bølle... Og bøller hører man aldri på...

Folk flest vil heller ikke bli assosiert med bølle ideologier som bare drop outs og andre volds dyrkere trekkes mot... De ønsker fred og bare ha et samfunn fylt med kjærlighet og glede..

Dersom ikke de som kjemper mot multikulturalismen klarer å være respektable vil de aldri vinne annet enn pøbler, og slik vil det fortsette å bli et uakseptabelt standpunkt...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er snodig at når jeg sier jeg hater islamister, så klikker de som kaller seg anti-rasister i vinkel.

Hvis jeg derimot sier jeg hater nazister, så betyr jo ikke det at jeg hater tyskere.

Så dette er jo et uttrykk for at det er anti-rasistene selv som ser på muslimer som islamister og på islamister som sine allierte. Noe som BØR være en tankevekker for de som går ut av sin vei for å forsvare islamismen. Dere forsvarer nemlig faktisk en ideologisk retning som er hver eneste bit like ekstrem som de verste -ismene opp igjennom menneskenes historie.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget med denne tråden er at det er ufruktbart for nordmenn og fordelaktig for ingen andre enn konspiratørene å kun fokusere på islam/muslimer når man snakker om innvandring for det innebærer at om den tolkningen av innvandringsproblemene blir rådende så vil den norske befolkningen bli bastardisert og de virkelige problemene forbli uadressert, vold vil vanlig og de som troner over oss er de som bevarer sitt blod. Det er også endemålet.

Det er bare å ta en titt på dagens Norge med alt sigøynerpakket som raner og tigger, østeuropere som driver med hjemmeinvasjoner, afrikanske horer osv.

Men nei, oggabogga skumle muslimer oggabogga.

Og til de som blir så opprørt over at jeg omtaler disse i nedsettende ordelag, det er helt på sin plass og nødvendig om de skal greie å revurdere sitt feilaktige ståsted, vennlighet og fakta er ikke deres språk.

Faktisk så forventer jeg at de jeg snakker om kommer til å bli voldelige av seg og vips så har myndighetene en grunn til å overvåke samt forsterke den politiske retningen landet nå tar. Helt etter planen selvsagt.

Faktisk så blir det flere muslimer med denne snevre tolkningen enda det dem de har størst problemer med.

Lenke til kommentar

Jeg blir forvirret av din forkjærlighet for muslimer samtidig som du omtaler disse andre gruppene i svært nedsettende ordlag. Jeg regner med at dette er pga. egenerfaring at du selv enten er muslim eller f.eks oppvokst blandt dem og har muslimer som venner mens du ikke kjenner noen romfolk eller øst-europeere?

De fleste muslimer i Norge er kommet inn bakveien gjennom "asyl" og familiegjenforening, og 94% av dem er falske asylsøkere. De er i realiteten økonomiske flyktninger, akkurat som det såkalte rom-folket med det unntak at vi har valgt å gi økonomiske flyktninger ifra en rekke muslimske land permanent opphold.

Vi i Norge har et forferdelig rart syn på folk ifra andre land nettopp fordi vi er nedlesset av kriminelle utlendinger. Dette kan vi takke våre myndigheter for.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...