Gå til innhold

Idiotens kjennemerke i innvandringsdebatten.

Anbefalte innlegg

Til stadighet ser man enkelte nuller forpeste innvandringsdebatten med hyling og kakling om Islam/muslimer. Mange av disse har tilknytning til miff.no og noen pappegøyer følger etter.

Dette er i mine øyne farlige mennesker da de er hjernevasket til å fokusere på en veldig snever del av innvandringen.

Muslimer er veldig enkle å peke på da de har egne kleskoder, matvaner etc så for idioten er dette alt han trenger, han har nå forstått problemet med innvandring.

Men hvem er det egentlig fordelaktig for at alt fokus rettes mot Islam? I alle fall ikke det norske folk som må slite med den økonomiske og sosiale byrden av det hele når f.eks for å nevne en liten del.. det med boligpolitikk eller infrastruktur for en kunstig økende befolkning ikke blir adressert?

Er det muslimer som står for ranene og voldtektene? Kan man ansees som rettroende muslim om man voldtar eller raner andre mennesker?

Er det muslimer som innvilger statsborgerskap i UDI?

Personlig så ser jeg ganske enkelt på dette som et problem relatert til ukritisk blanding av folkeslag og kulturer og ikke til Islam. Dette er i verksatt av internasjonalt orienterte rasister som ikke har noen kjærlighet til det norske folk eller ønske om vår fortsatte eksistens, snarere tvert i mot.

Hva skjer så når enkelte bare MÅ forpeste debatten ved å vinkle den til Islam? Jo, de reelle problemene forblir uadressert, status quo blir opprettholdt.

Den virkelig store ironien mtp innvandring er at mange av innvandrerne kommer fra konfliktområder som Norge aktivt deltar i med militær og øknomisk støtte og de samme nullene som prater om islam i hver eneste innvandringsdebatt er samtidig 100% for hver eneste krig i midt-østen.

Uansett så må noe skje snarest så den norske folkestammen ikke bukker under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til stadighet ser man enkelte nuller forpeste innvandringsdebatten med hyling og kakling om

Ad hominem.

Islam/muslimer. Mange av disse har tilknytning til miff.no og noen pappegøyer følger etter.

Kilde?

Dette er i mine øyne farlige mennesker da de er hjernevasket

Ad hominem. Projisering.

til å fokusere på en veldig snever del av innvandringen.

Kilde?

Muslimer er veldig enkle å peke på da de har egne kleskoder, matvaner etc så for idioten er dette alt han trenger, han har nå forstått problemet med innvandring.

Hvem er han? Du projiserer og stempler brede grupper av folk som er imot innvandring, islamisering, religion, fundamentalisme, eller rett og slett ad hoc organisasjoner og meninger som økonomi f.eks.

Men hvem er det egentlig fordelaktig for at alt fokus rettes mot Islam?

Innvandrere utgjør 13.1% av den norske befolkningen. Muslimer utgjør 1.8%. Muslimer utgjør 43% av fengselsbefolkningen. Hvorfor skal denne kriminelle, voldelige og eksklusive abrahamssekten unslippe kritikk?

Er det muslimer som står for ranene og voldtektene?

1.8% av befolkningen står for 43% av den grove kriminaliteten. Kvalifisert svar blir derfor ja.

Kan man ansees som rettroende muslim om man voldtar eller raner andre mennesker?

Ikke alle terrorister er muslimer, men alle islamister er muslimer. "Rettroenhet" er ikke noe du, jeg eller noen andre bestemmer og kan heller ikke brukes som unskyldning for å tvangsutmelde alle terrorister av islam. Særlig ikke når de har støtte i brede lag av befolkningen.

Er det muslimer som innvilger statsborgerskap i UDI?

Ja. Mange ansatte i UDI er innvandrere, og særlig mange er muslimer. Men det er selvsagt ikke esklusivt muslimer i UDI.

Personlig så ser jeg ganske enkelt på dette som et problem relatert til ukritisk blanding av folkeslag og kulturer og ikke til Islam. Dette er i verksatt av internasjonalt orienterte rasister som ikke har noen kjærlighet til det norske folk eller ønske om vår fortsatte eksistens, snarere tvert i mot.

Hvem er det som egentlig er ukritisk her? Og hvem er rasist? Når ble islam en rase?

Den virkelig store ironien mtp innvandring er at mange av innvandrerne kommer fra konfliktområder som Norge aktivt deltar i med militær og øknomisk støtte og de samme nullene som prater om islam i hver eneste innvandringsdebatt er samtidig 100% for hver eneste krig i midt-østen.

Ad hominem. Manglende kilder. Projisering av egne frustrasjoner.

Er det forøvrig ikke logisk å hjelpe 1 million mennesker der de bor kontra 1000 mennesker ved å flytte dem hit og bort ifra deres egen kultur og alt de kjenner?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skeptiker2013, er ikke du forøvrig samme person som driver og poster jødekonspirasjoner opp, ned og i mente?

Etniske jøder utgjør 30 millioner mennesker. 70% av dem er ateister.

Muslimer, eller etniske muslimer får jeg vel heller si, altså ifra hovedsakelig muslimske land - utgjør over 1,6 milliarder mennesker, et par prosent av dem er ateister.

Og du mener jødedommen dominerer verden? Jaja....

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Noen som skal protestere mot at sian protesterer imorgen?

Nå synes jeg SIAN fremstår som en grumesete organisasjon - men ikke like grumsete som såkalte anti-rasister. Vedder en tier' på at de fredselskende sosialistene går fysisk til angrep på SIAN, og dermed fremstår som en større trussel mot demokratiet og friheten selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar

norge har betalt 72 mrd til utlendinger, så er vel mange mrd til muslimer så det er de norske som må betale for dem.

pluss at dem har en steinalderkultur. kjipt dem skal følge den religionen, kunne vel blitt veldig greie folk :)

altså de fleste av dem men noen er jo grei selfølgelig.

nå er jeg vel rasist i deres øyne ? men er ikke det, har flere venner fra utlandet. men de som ikke liker den norske kulturen og bare gjør faenskap her og ikke liker nordmenn osv syns jeg ikke noe om.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...