Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd: Liverpool - Chelsea

Colin.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! :p Men slipper vel sikkert unna om dommeren har sett litt av situasjonen.

Det kan han ikke si han har gjort. Om han har gjort det så burde Friend være ferdig som dommer. Suarez har gult kort og skulle vært utvist. Nå håper jeg FA har baller nok til å straffe han.

Kødder du?!!!?!?! HVA ER MENINGEN MED DET BYTTE?????????????

Lenke til kommentar

Det kan han ikke si han har gjort. Om han har gjort det så burde Friend være ferdig som dommer. Suarez har gult kort og skulle vært utvist. Nå håper jeg FA har baller nok til å straffe han.

Kødder du?!!!?!?! HVA ER MENINGEN MED DET BYTTE?????????????

Han trenger bare å ha sett litt av det for at FA ikke kan gripe inn. Altså han trenger ikke å ha sett selve bittet, bare at de har vært i duell med hverandre.

Lenke til kommentar

Han trenger bare å ha sett litt av det for at FA ikke kan gripe inn. Altså han trenger ikke å ha sett selve bittet, bare at de har vært i duell med hverandre.

Jeg tror og håper Friend faktisk ikke så det, for han vet selv at det burde vært et soleklart rødt kort. Det er usportslig og har ikke noe i en duell å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg tror og håper Friend faktisk ikke så det, for han vet selv at det burde vært et soleklart rødt kort. Det er usportslig og har ikke noe i en duell å gjøre.

Linjedommere teller og forresten. En av de så deler av Haidara-taklingen. Derfor de ikke kunne gjøre noe med den saken.

Er det bare meg eller har halvparten av spillerne utpå der spilt for begge lag?

Ta med managerne og. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...