Svigermors drøm Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 For en tragisk person Suarez er Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fy faen for en liten dritt Saurez er! Jævla fitte esel. Burde bli mange mange kamper!! For en skam og for et bilde han gir Liverpool. Blir spennende å se hva overskriften til VG blir nå da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Blir spennende å se hva overskriften til VG blir nå da. Tro det eller ei, "Suarez bet Ivanovic". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jøss! Men slipper vel sikkert unna om dommeren har sett litt av situasjonen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Haha, vinnermentalitet! Heia Suarez. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jøss! Men slipper vel sikkert unna om dommeren har sett litt av situasjonen. Tror nok ikke han slipper unna med det der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jøss! Men slipper vel sikkert unna om dommeren har sett litt av situasjonen. Det kan han ikke si han har gjort. Om han har gjort det så burde Friend være ferdig som dommer. Suarez har gult kort og skulle vært utvist. Nå håper jeg FA har baller nok til å straffe han. Kødder du?!!!?!?! HVA ER MENINGEN MED DET BYTTE????????????? Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jaja. If you can't beat'em, eat'em. Blir noen kamper på tribunen for Suarez igjen nå håper jeg, var jo akkurat det samme han fikk 7 kampers utestengelse for da han var i Ajax. Utrolig talentfull spiller, men han lærer jo aldri... 4 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Det bytte skjønte jeg ikke. Endret 21. april 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Det kan han ikke si han har gjort. Om han har gjort det så burde Friend være ferdig som dommer. Suarez har gult kort og skulle vært utvist. Nå håper jeg FA har baller nok til å straffe han. Kødder du?!!!?!?! HVA ER MENINGEN MED DET BYTTE????????????? Han trenger bare å ha sett litt av det for at FA ikke kan gripe inn. Altså han trenger ikke å ha sett selve bittet, bare at de har vært i duell med hverandre. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Skjer med buing på Bønna? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Han trenger bare å ha sett litt av det for at FA ikke kan gripe inn. Altså han trenger ikke å ha sett selve bittet, bare at de har vært i duell med hverandre. Jeg tror og håper Friend faktisk ikke så det, for han vet selv at det burde vært et soleklart rødt kort. Det er usportslig og har ikke noe i en duell å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Er det bare meg eller har halvparten av spillerne utpå der spilt for begge lag? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Synes Friend ligner litt sånn halvveis på Barry Kripke. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Hvorfor i huleste blir bønna satt innpå? .. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Er det bare meg eller har halvparten av spillerne utpå der spilt for begge lag? Selv managerne har vært i trenerapparatet for begge lag. Endret 21. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Snakk om å misbruke en stor mulighet.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Jeg tror og håper Friend faktisk ikke så det, for han vet selv at det burde vært et soleklart rødt kort. Det er usportslig og har ikke noe i en duell å gjøre. Linjedommere teller og forresten. En av de så deler av Haidara-taklingen. Derfor de ikke kunne gjøre noe med den saken. Er det bare meg eller har halvparten av spillerne utpå der spilt for begge lag? Ta med managerne og. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Biteepisoden: http://t.co/yVSPevwhIB Bedre bilde: http://footyjokes.lockerdome.com/media/107340464 Endret 21. april 2013 av Wedvich Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Å bite folk er vel ett tegn på noe av respekt i Uruguay. /s Nok er nok, 7 kamper minimum, forundrer meg ikke om han forsvinner til sommeren, og det bryr meg midt bak. Skal han holde på slik, får han finne seg en annen klubb eller rett og slett slutte med fotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå