Juggel Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Mange moralske voktere her i alle fall. Selvfølgelig må man oppføre seg som alle andre, det er slik janteloven fungerer. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fint at David Luiz spilte i dag. Eller flaks. Ble jo overfalt av Sergio Aguero. Men han har jo ingen negativ historie og det gikk jo bra! At Suarez er vanskelig å like er forståelig. Men litt perspektiv kan man ha, (men det er lettest å hive seg med i mobben?) Suarez kunne vel ikke gjort så stor skade, med det overbittet? Men det kunne vel Sergio Aguero? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Fint at David Luiz spilte i dag. Eller flaks. Ble jo overfalt av Sergio Aguero. Men han har jo ingen negativ historie og det gikk jo bra! At Suarez er vanskelig å like er forståelig. Men litt perspektiv kan man ha, (men det er lettest å hive seg med i mobben?) Suarez kunne vel ikke gjort så stor skade, med det overbittet? Men det kunne vel Sergio Aguero? Enig der. Forstår ikke helt hvorfor folk blir sinte på t-banen når jeg tar meg en bit av hendene deres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Skjønner poenget til torea. Er sikkert ikke mange kjerringer som hadde blitt glade om jeg hadde kommet med en to-fotstakling kontra litt uskyldig biting når det var klart for sengekos. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. april 2013 Rapporter Del Skrevet 21. april 2013 Skjønner poenget til torea. Er sikkert ikke mange kjerringer som hadde blitt glade om jeg hadde kommet med en to-fotstakling kontra litt uskyldig biting når det var klart for sengekos. Nå var det vel ikke sengekos Suarez og Ivanovic drev med heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå