Gå til innhold

Kull til vannpipe

Anbefalte innlegg

Heisann, hvor kan man kjøpe kull til vannpipe? Dvs som starter opp hurtig, prøvde med vanlig kull men tok 30min å fyre opp.. Bor i bærum, vet at de finnes men håper at det finnes noe i sandvika/matvareforettning som funker:) Er litt usikker på om dette er riktig kategori, men jaja. Er det btw aldersgrenser på kull til vannpipe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanlig trekull er det som fungerer best i min erfaring. Holder varmen for alltid. Jeg har vært i en del vannpipebarer hvor de har en grill stående til enhver tid. Hvis du synes det tar for lang tid å få fyr, har du tilgang til en gassbrenner eller varmluftpistol? Bare ikke bruk grillbriketter, tror de inneholder ymse petroleumsprodukter som du ikke har lyst til å inhalere.

Lenke til kommentar

Vanlig trekull er det som fungerer best i min erfaring. Holder varmen for alltid. Jeg har vært i en del vannpipebarer hvor de har en grill stående til enhver tid. Hvis du synes det tar for lang tid å få fyr, har du tilgang til en gassbrenner eller varmluftpistol? Bare ikke bruk grillbriketter, tror de inneholder ymse petroleumsprodukter som du ikke har lyst til å inhalere.

Jeg har lest at når man bruker grillbriketter så skal du la de "gnistre" seg ferdig før du legger dem på vannpipen og da unngår du de fleste kjemikalene. Er jo ikke sunt å røyke uansett:P Jeg har dessverre bare gassgrill men hvis jeg ikke får tak i noe grillbrikketter idag skal skal jeg prøve og fyre opp noe trekull på en eller annen måte:)Selger de noe slags grilbrikketer på meny .feks?

Edit: http://www.clasohlson.com/no/Pr342136000/Pr342136000 kan dette funke?

Endret av Gurre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...