Gå til innhold

hvor skal jeg kjøpe deler?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge man holder seg til seriøse sjapper så er det ikke noe problem å fiske det billigste der man finner det, men som regel så lønner det seg ikke pga. frakten.

 

Det du derimot skal være forsiktig med er litt mer lugubre sjapper som f.eks. pixmania. De kan av og til ha bra tilbud, men folk sliter å få igjennom reklamasjon har jeg hørt. Mulig de har blitt bedre, men det er bare et eksempel.

 

Så jeg velger å betale litt mer og kjøper fra de som har relativt bra rykte på seg.

Lenke til kommentar

Bare frakt.

 

Er delene du vil ha så billige om du kjøper fra flere steder at det lønner seg så er det ingen grunn til å kjøpe alt fra ett sted.

ja for et skjemrkort kostet 600 mer på en butikk men hos neotnnet var det 600 billigere og netonet koster ikke frakt heller :)

 

Så lenge man holder seg til seriøse sjapper så er det ikke noe problem å fiske det billigste der man finner det, men som regel så lønner det seg ikke pga. frakten.

 

Det du derimot skal være forsiktig med er litt mer lugubre sjapper som f.eks. pixmania. De kan av og til ha bra tilbud, men folk sliter å få igjennom reklamasjon har jeg hørt. Mulig de har blitt bedre, men det er bare et eksempel.

 

Så jeg velger å betale litt mer og kjøper fra de som har relativt bra rykte på seg.

jupp er enig der. pixmania koster masse frakt og toll tror jeg. men dustin er en bra sjappe sant?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...