xtyfoonx Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei jeg lurte på om det har noe å si om jeg bestiller fra flere forskjellige plasser? er det en grunn ? eller er det bare frakten`? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Bare frakt. Er delene du vil ha så billige om du kjøper fra flere steder at det lønner seg så er det ingen grunn til å kjøpe alt fra ett sted. 1 Lenke til kommentar
Illus Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Så lenge man holder seg til seriøse sjapper så er det ikke noe problem å fiske det billigste der man finner det, men som regel så lønner det seg ikke pga. frakten. Det du derimot skal være forsiktig med er litt mer lugubre sjapper som f.eks. pixmania. De kan av og til ha bra tilbud, men folk sliter å få igjennom reklamasjon har jeg hørt. Mulig de har blitt bedre, men det er bare et eksempel. Så jeg velger å betale litt mer og kjøper fra de som har relativt bra rykte på seg. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Bare frakt. Er delene du vil ha så billige om du kjøper fra flere steder at det lønner seg så er det ingen grunn til å kjøpe alt fra ett sted. ja for et skjemrkort kostet 600 mer på en butikk men hos neotnnet var det 600 billigere og netonet koster ikke frakt heller Så lenge man holder seg til seriøse sjapper så er det ikke noe problem å fiske det billigste der man finner det, men som regel så lønner det seg ikke pga. frakten. Det du derimot skal være forsiktig med er litt mer lugubre sjapper som f.eks. pixmania. De kan av og til ha bra tilbud, men folk sliter å få igjennom reklamasjon har jeg hørt. Mulig de har blitt bedre, men det er bare et eksempel. Så jeg velger å betale litt mer og kjøper fra de som har relativt bra rykte på seg. jupp er enig der. pixmania koster masse frakt og toll tror jeg. men dustin er en bra sjappe sant? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Eg ville aldri kjøpt noe som kostet så mye at det er interresant med garanti/reklamasjon hos Pixmania. Det er helt greit å kjøpe billige dritt der. Dustin er helt OK. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 kjøp fra komplett.no og sider som netshop.no... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Anbefaler, i nøyaktig liste: Digital Impuls, Dustin, MPX/Komplett, Netshop og til slutt Proshop Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Anbefaler, i nøyaktig liste: Digital Impuls, Dustin, MPX/Komplett, Netshop og til slutt Proshop at jeg skal bestille fra alle de? eller at det er de som er de beste å bestille fra? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tror ikke han mente at du skulle bestille fra alle de Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 at jeg skal bestille fra alle de? eller at det er de som er de beste å bestille fra? De eneste jeg har bestilt fra hittil, som holder mål De er i synkende rekkefølge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Dustin og Komplett anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå