AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Litt etter nyttår begynte jeg å prate med ei jente fra utlandet via et nettsted for en delt interesse. Det begynte bare med vanlig prat, men etter to-tre uker hadde vi utviklet et veldig godt vennskap (i den grad man kan omtale nettsamtaler som vennskap). Siden det har vi begge innrømt at vi har følelser for hverandre, hvor mine er noe mer tydelige enn hennes. Hun har en kjæreste, og uten at vi har pratet om akkuratt det, så tror jeg at det er mulig hun liker meg mer enn hun synes hun bør. Det er uansett klart at vi begge er komfortable med å være "bare venner". Nå har vi bestemt oss for å møte hverandre, og uten at jeg vil foreta noen antagelser, så vil jeg bare være best mulig forberedt på hva som kan skje. Jeg vil bare at vi skal kunne få være litt sammen og ha det gøy, og forventer eller ønsker (ikke mens hun er i et forhold) heller egentlig ikke noe utover dette. Men, om hun skulle si eller gjøre noe som viser at hun er interessert i meg, og vil gjøre noe med det der og da, hva "bør" jeg da gjøre? Anonym poster: 9e50d90dfd481c5a75e639a7f44ea3b9 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Gjør det du føler for. Hennes forhold er uansett hennes sak, om ho finner ut at du er bedre enn kjæresten hennes så er det ho som må ordne opp i det. Men ikkje bli veldig betatt før ho har bestemt seg Endret 19. april 2013 av Dragavon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg synes du skal ligge unna dette tullet. Hun er opptatt. #dealwithit Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ikke vær så bitter da. #yolo 2 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ei dame fra utlandet..? Som bor i Norge.. og har type? Synes det lukter litt dritt av dette i grunnen. Damer som har type, og likevel vil ha seg med deg vil gjøre det samme mot deg en gang senere når de får sjansen. Damer som har type, og likevel finner seg en annen, er ofte litt griske og egoistiske typer som driter i andre folks følelser. Tenk over dette, dette kommer til å gå til helvete. Jeg synes også det er dumt at du ikke sier hvor dama kommer fra. Kommer dama fra et østblokkland så har hun sikkert en type som også er derfra. Ønsker du å gå rundt og se deg over skuldra hver gang du går på butikken..? Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hmmm...jeg synes jo det er et bra tegn at hun faktisk har innrømmet til deg at hun har en kjæreste. Vanskelig å trekke noen konklusjon eller gi et klart råd på grunnlag av den info du har oppgitt. Kunne vært veldig interessant å vite hvor gammel hun. Unge jenter liker ofte å prøve ut ting/menn/forhold og liker veldig oppmerksomhet. Men, om hun skulle si eller gjøre noe som viser at hun er interessert i meg, og vil gjøre noe med det der og da, hva "bør" jeg da gjøre? Det du føler er riktig, så klart! Men jeg tror du burde ikke tro at dette blir den store kjærligheten, mere et ha det gøy forhold. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hun har type, samtidig som hun innrømmer at hun har følelser for deg, og nå vil måte deg. Det er på grensen til utroskap, og hun ville trolig gjort det samme mot deg, om det ble noe mer seriøst enn det du beskriver. 1 Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Nordmenn er i en særstilling i verden. Alle vil ta det vi har. Blander man inn kynisme og kjærlighet på tvers av landegrenser har man den perfekte oppskriften på å ende opp med skjegget i postkassen. Grundig lurt av en trivelig frøken fra et fattig land. Thailand, Russland, Polen, Ukraina, Nigeria, you name it. Listen er endeløs av håpløse nasjoner med en befolkning som tyr til hva som helst for å slippe unna. Det ser man daglig på Norske gater. Sigøynere som tigger, Polske arbeidere, prostituerte fra Afrika og tidligere Sovjet, dopselgere fra Midtøsten... Jeg ville vært eksepsjonelt forsiktig med å inngå noe som helst form for forhold der maktbalansen er slik at man står i fare for å være sugar-daddy. Dersom det er et hint av tvil om at man kan bli brukt på bakgrunn av sin bankkonto eller pga Norsk pass, skygg banen. Løp. Stikk. Kjærligheten er nå også engang slik at man blir blind for de negative sider i forelskelsens rus. Dagens råd: Så langt det lar seg gjøre er det smartest å date noen med likt pass som deg selv. Det er nok av lykkelige historier i min omgangskrets med mennesker som har giftet seg med jenter fra andre nasjoner. Men de er utelukkende fra vestlige land. Kynisk? Det er et nødvendig resultat av andres kynisisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå