PF Treserget Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hei, kjøpte nettopp en Corsair H110 vannkjøler fra Dustinhome, men fant ut at den ikke ville passe inn i mitt kabinett, og måtte sende den tilbake. Fikk vite av en lokal databutikk at en Corsair H90 vannkjøler ville passe, ettersom denne bare var på 140 mm og ikke 240 mm. Men nå så jeg plutselig at Komplett.no har salg på Corsair H80i, og den er satt ned hele 500 kroner: http://www.komplett....=769181#reviews Lurer da på om denne vil passe mitt kabinett (Fractal Design Define R3 Black Pearl). Jeg har den typen uten mulighet for vifter i "taket" av kabinettet. Kommer denne til å passe like bra som en Corsair H90? Ser ut som det er to vifter på H80i, derfor jeg lurer... Endret 20. april 2013 av Treserget Lenke til kommentar
Straits Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 H80i har dimmensjonene 152 mm x 120 mm x 38 mm. Altså to 120mm vifter. Og en total tykkelse på 88mm H90 har dimmensjonene 170 mm x 140 mm x 27 mm. Og 140mm vifte. Med en total tykkelse på 52mm. Jeg kjenner ikke så godt til ditt kabinett, men du kan jo ta å måle og se om det er fysisk plass. Hvis du spoler litt ut i denne filmen . Så ser du at i denne testen så yter H80i bedre enn H90. Dette på grunn av tykkelsen vil jeg tro. Håper dette var til hjelp, ettersom ingen andre har tipset. Jeg har forøvrig ingen av dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå