Swendsen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei. Har tenkt til å kjøpe en PC i deler fra komplett, Intel Core i7-3770K. Så har jeg sett en del på Eyefinity og lurer på om skjermkortet (http://www.komplett....sku=751369#info) takler å kjøre 3 skjermer? Det står at det er DVI(dobbeltlenke, noe som jeg tror er 2 DVI porter) og en displayport. Har lest at det er mulig å kjøre 3 skjermer med DVI-DVI-Displayport, eller DVI-HDMI-Displayport (med en aktiv adapter eller noe sånt). Noen som kan bekrefte dette? Eller er jeg på bærtur? Hadde vært mulig å kjøre SLI hvis kun et skjermkort ikke klarer å bære dette. På forhånd: Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Eyefinity er et AMD begrep. Men ja, kortet støtter 3 skjermer. AMD er stort sett bedre på multmonitor setup, om du skal spille over 3 skjermer pga minnebåndbredde og mengde - slik jeg har forstått det. Endret 19. april 2013 av fflex Lenke til kommentar
Swendsen Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Eyefinity er et AMD begrep. Men ja, kortet støtter 3 skjermer. Takk! Men ytelsesmessig, tror du jeg kunne kjørt BF3, WoW eller noe lignende over 3 skjermer uten noe problem? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Takk! Men ytelsesmessig, tror du jeg kunne kjørt BF3, WoW eller noe lignende over 3 skjermer uten noe problem? Ja, men ikke forvent å kjøre dem på høye innstillinger. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Eyefinity er et AMD begrep. Men ja, kortet støtter 3 skjermer. AMD er stort sett bedre på multmonitor setup, om du skal spille over 3 skjermer pga minnebåndbredde og mengde - slik jeg har forstått det. men så er nvidia ofte bedre på multigpu setup... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 se om du ikke finner tilsvarende kort med mer spennende kjøler, kan man kjøre 2x660 i sli med 3 skjermer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå