Joachim_F Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 The Evil Within kommer fra mannen bak Resident Evil. Les hele saken Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 ikke no fallout nei. detta tviler jeg på blir kjøp med mindre det er bra gameplay, men hittil er jeg ikke overbevist Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hmmm kan jo bli spennende. Trenger noen nye serier og IP'er selv om Fallout 4 er nyheten vi venter på (faktisk mer enn HL3 ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Spennende. Spillet fanget min interesse når jeg leste at er produsenten av Resident Evil 1-4 som står bak. Spent på om dette blir førsteperson eller tredjeperson. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Spennende! Gleder meg til å se hva Bethesda klarer å gjøre med horrorsjangeren Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) . Endret 19. april 2013 av Wartorn Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Bethesda har alltid gjort litt her og der og lagt til noen små H.P. Lovecraft refferanser i sine spill, så et fult ut horrorspill skal de da greie. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Grøsser spill ifra Bethesda...det kan jo bli spennende! Er glad dem satser på noe nytt og ikke flere oppfølgere som fks Fallout. EDIT: Bilder ifra spillet! EDIT2: Info om spillet. http://gematsu.com/2013/04/the-evil-within-story-key-features-detailed Endret 19. april 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Tango Gameworks. som lager spillet, ikke Bethesda...... Og dette er i Japan, så tviler at staffet er med i spillet. Personlig syns jeg Elder of Scrolls er viktigere en Fallout, siden Fallout basicly er er Elder of Scrolls i moderne verden. 1 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Personlig syns jeg Elder of Scrolls er viktigere en Fallout, siden Fallout basicly er er Elder of Scrolls i moderne verden. 2 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Fallout 3 og new Vegas Litt i overkant historieløst, eller? Grafikkmotor er en ting, men å gå fra delt sådan (i F3 og F:NV) til å kalle Fallout for ES i en moderne verden blir bare så altfor, altfor dumt. Ta en titt på Wasteland, og kom så tilbake. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Ser ut som mange misforstår litt. Bethesda Game Studios er utvikleren bak spill som Fallout 3 og Skyrim, men det er ikke de som står bak dette spillet. Det er Tango Gameworks - studioet til Shinjo Mikami - som utvikler dette spillet. Det gis ut av Bethesda Softworks, som også er utgiveren til Bethesda Game Studios. Kort sagt, Todd Howard og gjengen har ingenting med dette spille å gjøre. Bethesda Game Studios er en utviklergren av Bethesda Softworks, på samme måte som 2K Marin er en utviklergren av 2K. Endret 19. april 2013 av sthusby Lenke til kommentar
tissogtass Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Dette kan bli spennende, gleder meg til og se mer ) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Litt i overkant historieløst, eller? Grafikkmotor er en ting, men å gå fra delt sådan (i F3 og F:NV) til å kalle Fallout for ES i en moderne verden blir bare så altfor, altfor dumt. Ta en titt på Wasteland, og kom så tilbake. Jepp samme teamet som lager alt i Fallout 3, og alt virker det samme, eneste forskjellen er at ting er moderne som pistoler, laser Vats og splatter. alt fungere helt likt.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jepp samme teamet som lager alt i Fallout 3, og alt virker det samme, eneste forskjellen er at ting er moderne som pistoler, laser Vats og splatter. alt fungere helt likt.. Det er jo helt feil. Man kan jo bare se på noe så grunnleggende som måten man opparbeider seg erfaringspoeng på for å slå ihjel det argumentet. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Synes nå at Fallout 3 og NV har mer til felles med TES enn de tidligere Fallout-spillene som er sånn ca. en milliard ganger bedre enn de nye. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå