gholie Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei, Leverte nyleg inn min mobil til service ( den er 1 år og ca 5 månedar gammal ), pga trøbbel med minijack port, samt at hdmi porten konstant var aktivert som då førte til at mobilen gikk fort tom for strøm. Etter at et nå har fått den tilbake, så har eg på ny eit problem med at batteriet ikkje varer lenger ein eit par tre timar i rein standby- modus. Det hjelp heller ikkje med factory reset. Det har seg slik at første gang så sendte dei eg handlet mobilen hos den til feil verskted, noko som førte til at eg måtte sende den inn på ny. Forstår det slik på forbrukerlova at dersom varen har vert på service to gangar, så kan ein kreve å få hevet kjøpet, rett meg om eg tar feil her. Spørsmålet er då om den gangen supporten til butikken sendte mobilen feil telst som eit forsåk frå deira side? Mtp. at eg måtte gå gjennom bryet med å sende inn på ny, samt ventetida dette medførte ( Ei ekstra veke ). Mvh. Gholie Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 3 ganger samme feil eller 4de gang forskjellige feil.. Merk at det må være påvist feil hver gang den har vært inne. At de sendte feil teller nok ikke som en service desverre. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Alrighty, takker for svar! Får berre sende inn på ny. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 4 gang forskjellig feil er ikke noe du har krav på i henhold til lov, men noe forhandlere likevel bruker å gjøre. Er mer eller mindre blitt en bransjestandard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå