SaReX Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei jeg har sett at xboxer har forskjellig cd skuffer. Min har to hull og ser ut som en pc-cd rom, mens en annen xbox jeg har sett har bare et stort hull i cd skuffen. Hvilken av de er nyest? :smile: Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Den med bare et hull er den nyeste Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Den med bare et hull er den nyeste Og hvor har du det fra? Du kan ikke si at den xboxen er nyere enn den ut fra dvd-romen. Det sitter 3 forskjellige i xbox. Philips, Thomson og Samsung. Du kan godt ha en gammel v1.0 xbox med Philips dvd, men den finnes også på nyere. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Men hvem dvd-rom er best? Har hørt at noen er dårlig på å lese brente cd-plater osv (har forresten Samsung) Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Thompson er vel den definitivt dårligste. Vet dette da jeg har den selv Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Samsung er den beste! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 SVAR: "Min har to hull og ser ut som en pc-cd rom" DET ER EN SAMSUNG SPILLER DU HAR OG DEN ER DEN BESTE, DEN LESER ALLE PLATER OG HVIS DU VIL KAN DU SLEGE DEN PÅ QXL FOR INNTILL 800,- SPENN DA OG DET ER IKKE VÆRST, DEN ER SVÆRT ETTERTAKTA. DET FINNES TOT 3 STK FORSKJELIGE DVD ROM STASJONER TIL XBOX SAMSUNG, THOMSON OG HITACHI Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 SVAR:"Min har to hull og ser ut som en pc-cd rom" DET ER EN SAMSUNG SPILLER DU HAR OG DEN ER DEN BESTE, DEN LESER ALLE PLATER OG HVIS DU VIL KAN DU SLEGE DEN PÅ QXL FOR INNTILL 800,- SPENN DA OG DET ER IKKE VÆRST, DEN ER SVÆRT ETTERTAKTA. DET FINNES TOT 3 STK FORSKJELIGE DVD ROM STASJONER TIL XBOX SAMSUNG, THOMSON OG HITACHI HYL! SKRIK!! Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har thomson selv, ugg da harddisken gjør seg gjeldende Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 SVAR:"Min har to hull og ser ut som en pc-cd rom" DET ER EN SAMSUNG SPILLER DU HAR OG DEN ER DEN BESTE, DEN LESER ALLE PLATER OG HVIS DU VIL KAN DU SLEGE DEN PÅ QXL FOR INNTILL 800,- SPENN DA OG DET ER IKKE VÆRST, DEN ER SVÆRT ETTERTAKTA. DET FINNES TOT 3 STK FORSKJELIGE DVD ROM STASJONER TIL XBOX SAMSUNG, THOMSON OG HITACHI Hitachi har aldri vært i xbox, Philips derimot har det. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Blir feil og si at de forskjellige merkene er best og dårligst... Alle har de siden gode og dårlige sider. Thompson er fort blitt sett på som dårligst fordi den ikke leser CD-r plater, men den er fortsatt bedre og lese DVD-r... Det er en smaksak som alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå