Andyax Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Hei. Jeg lurte på om det er mulig å koble sammen 2 xboxer med en vanlig lan kabel til pc, i stedet for link kabel? Anders Lenke til kommentar
smelx Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jepp funker helt fint det Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jepp funker helt fint det Den må være krysset tror jeg! Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 fikk svar på elkjøp at xboxen ikke hadde nettverkskort og trengte en "xbox link cable" og då måtte jeg vente i 2uker siden det ikke var på lageret Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Xbox har et standard 10/100 Mbits nettverkskort som støtter linking via en krysset kabel. Har ikke prøvd spill på denne måten men har overført filer :-) Elkjøp Lenke til kommentar
larskill Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du må ha krysset-LAN kabel ja. Funker helt fint. Spar penger og kjøp på en eller annen data-butikk istedet for. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Du må ha krysset-LAN kabel ja. Funker helt fint. Spar penger og kjøp på en eller annen data-butikk istedet for. Eller si at du skal ha en krysset kabel på elkjøp. De har kryssede kabler, men sikkert ikke "xbox-krysset kabel".... Det er ingen forskjell på de, men det vet sikkert ikke de elkjøp ansatte... DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå