devee Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Noen med Nextgentel her som har hatt problemet at hvis noen ringer så brytes forbinnelsen med inet? Har hatt NGT i 1år snart. Og det er siden slutten av sommerferien den har begynt å oppføre seg slik.. Hva er galt? Trenger hjelp av noen som har hatt dette problemet Lenke til kommentar
keisamteisam Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Mulig at splitteren er defekt, be om å få byttet den. Lenke til kommentar
devee Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Mulig at splitteren er defekt, be om å få byttet den. Mye mulig, kan høre. Lenke til kommentar
devee Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Hmm.. Noen som har hatt problemer med at hvis man har MSN på, så detter man ut? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmm.. Noen som har hatt problemer med at hvis man har MSN på, så detter man ut? Har hørt rykter om ustabil firmware, men jeg vet ikke. Har ikke det problemet selv. Lenke til kommentar
devee Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Har hørt rykter om ustabil firmware, men jeg vet ikke. Har ikke det problemet selv. Noen har sagt at jeg må oppdatere firmware, vet du hvor jeg får gjort det? Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Snakk i hvertfall først med supporten til NGT, de, kan hende, vet presist hva problemet ditt er Lenke til kommentar
devee Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Snakk i hvertfall først med supporten til NGT, de, kan hende, vet presist hva problemet ditt er Ja.. Skal gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå