Gå til innhold

Her er Twitters helt nye musikktjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare ha en musikktjeneste som ikke spionerer på meg. Er det mulig å få noe hvor de ikke logger hva du hører på? Jeg vil ikke at et selskap skal kjenne meg og mine preferanser bedre enn familien min.

Jo mer data disse folkene får jo bedre kjenner de befolkningen. Dette fores rett til større datasentre drevet av myndighetsfraksjoner ingen helt har kontroll over (NSA bygger ut i minst like stor grad som Google og Facebook), ihvertfall ikke stemmekveget de driver å kartlegger.

Alt av data er av interesse. Fra hvilken type dopapir du kjøper til hvilke politiske utsagn du kommer med. Til slutt så tvinner de alle mulige grupper av folk rundt lillefingeren.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil bare ha en musikktjeneste som ikke spionerer på meg. Er det mulig å få noe hvor de ikke logger hva du hører på? Jeg vil ikke at et selskap skal kjenne meg og mine preferanser bedre enn familien min.Jo mer data disse folkene får jo bedre kjenner de befolkningen. Dette fores rett til større datasentre drevet av myndighetsfraksjoner ingen helt har kontroll over (NSA bygger ut i minst like stor grad som Google og Facebook), ihvertfall ikke stemmekveget de driver å kartlegger.Alt av data er av interesse. Fra hvilken type dopapir du kjøper til hvilke politiske utsagn du kommer med. Til slutt så tvinner de alle mulige grupper av folk rundt lillefingeren.

krise at folk vet hvilken musikk du hører på..not! ikke registrer deg selv på denne tjenesten hvis du ikke vil bli registrert da. ingen putter en pistol til hodet ditt..!

Lenke til kommentar

Jeg har vært inne på last.fm og Spotify for å slette låter fra historikken ved et par anledninger. Ikke greit når man hører på topplistene og det plutselig kommer en låt av TDA. Da må man rydde opp, bare i tilfelle den ene låten kan føre til en anbefaling eller noe senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...