code Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hei, Akkurat anskaffet meg et Denon AH-D1100 og tenkte jeg måtte få meg et lydkort. Sitter på en laptop så har lite annet valg enn å få for et USB lydkort. Etter mye om og men har jeg kommet frem til at jeg vil ha noe med CMSS-3D for fps gaming(surround). Men finner ingen steder hvor dem selger USB-Lydkort med CMSS-3D. Vis jeg har forstått riktig er det Creative X-fi som kjører CMSS-3D, men virker som alle nye modeller heter "Pro" og har gått over til THX TruStudio noe som jeg ikke vil ha. Eneste jeg finner er: Creative Sound Blaster Play! men finner få review's og virker ikke som det er mye brukt iforhold til X-Fi Go! og X-Fi surround 5.1 / HD. Så spørsmålene er: Hvilke USB lydkort finnes det med CMSS-3D? Hvor mye forskjell er det egentlig på Dolby Headphone og CMSS-3D? Noen som har noen erfaring med CMSS-3D? Hvordan fungerer Creative sound Blaster Play!? Finner jeg ikke noen greie kort med CMSS-3D går bare for Asus U3 med Dolby Digital. - ANONIII Endret 19. april 2013 av ANONIII Lenke til kommentar
code Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Fant ingen USB lydkort med CMSS-3D, virker som alt av Creative har gått over til THX TruStudio, endte med at jeg kjøpte meg ASUS Xonar U3 med Dolby Headphone, virker meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå