AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei. Jeg er enn gutt på 19 år som er i sammen med ei fantastisk flott å sjarmerende jente, den eneste problem stillingen er at eg ikke klarer og bli forelsket i henne... Dette irriterer meg til døde, for eg har igrunnen aldri klar å bli forelsket i noen, og lurer på om det kanskje kan våre noe galt med meg, eller er det bare det at eg ikke har truffet den rette enda, og bør gjøre det slutt med dama?? Håper det er noen her inne som forstår dette korte innlegget og kan komme med noen bra råd.. orket ikke å skrive mer med tanke på klokkeslettet og det at eg skal på jobb om 3 timer.. Håper på noen bra råd Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvorfor ble du sammen med jenta når du i utgangspunktet ikke var, eller er forelsket i henne? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvorfor ble du sammen med jenta når du i utgangspunktet ikke var, eller er forelsket i henne? Ehhe, flere grunner til å være sammen med noen uten å være forelsket vel; Ensomhet, trives i deres samvær, en lekepartner, sex, kos, noen å snakke med, økonomisk stabilitet, status og så videre... 6 Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ehhe, flere grunner til å være sammen med noen uten å være forelsket vel; Ensomhet, trives i deres samvær, en lekepartner, sex, kos, noen å snakke med, økonomisk stabilitet, status og så videre... Tja, da er du jo forelsket, du bare ikke merker det enda=) Det sies at man ikke merker hva et menneske betyr for en før de ikke er tilgjengelig. F.eks hvis du skal på en lang ferie, førstegangstjeneste ol. Don't know what you got til it's gone og alt det dær=) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hei. Jeg er enn gutt på 19 år som er i sammen med ei fantastisk flott å sjarmerende jente, den eneste problem stillingen er at eg ikke klarer og bli forelsket i henne... Dette irriterer meg til døde, for eg har igrunnen aldri klar å bli forelsket i noen, og lurer på om det kanskje kan våre noe galt med meg, eller er det bare det at eg ikke har truffet den rette enda, og bør gjøre det slutt med dama?? Håper det er noen her inne som forstår dette korte innlegget og kan komme med noen bra råd.. orket ikke å skrive mer med tanke på klokkeslettet og det at eg skal på jobb om 3 timer.. Håper på noen bra råd Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 Hva betyr det for deg å være "forelsket"? Lenke til kommentar
Player10 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ta deg sammen, les noen romaner, se på filmer. Jeg tror du bare innbiller deg at du ikke er forelsket. Hvordan følte du første gangen du var med henne, eller når du er rundt henne .Det er ikke samme følelsen som å være med en venn. Hvis du tenker på hun og er nå sammen med hun skjønner jeg ikke hvordan du kan være sammen med noen. Flytt til andre siden av verden, hvis du fortsatt har ingen følelser for henne slå opp. Kanskje du er ikke heterofil. Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Herregud da, det går vel an å slite med forelskelsen uten at man skal dømmes ute av kontakt med egne følelser? 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Hei. Jeg er enn gutt på 19 år som er i sammen med ei fantastisk flott å sjarmerende jente, den eneste problem stillingen er at eg ikke klarer og bli forelsket i henne... Dette irriterer meg til døde, for eg har igrunnen aldri klar å bli forelsket i noen, og lurer på om det kanskje kan våre noe galt med meg, eller er det bare det at eg ikke har truffet den rette enda, og bør gjøre det slutt med dama?? Håper det er noen her inne som forstår dette korte innlegget og kan komme med noen bra råd.. orket ikke å skrive mer med tanke på klokkeslettet og det at eg skal på jobb om 3 timer.. Håper på noen bra råd Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 Anonym poster: 49ad42cfd690c44d0e00ba9b014da1e6 En dag skjer det deg ogsåAnonym poster: 6792e0e312e394a26eea3bc982895d8f Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Du er nok sosiopat. Embrace it. 3 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hvordan vet du at du ikke er forelsket når du ikke har hatt følelsen før? Ikke hør på andres realitet når det kommer til følelser. Det er helt individuelt 3 Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ikke noe å bekymre seg over. Du er bare 19 år. Livet er langt. Du vil lære å elske/å bli forelsket med tiden. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Høres rart ut å være sammen med en jente uten å være forelsket i henne. Endret 21. april 2013 av Phase Lenke til kommentar
Guilty Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er jo ingen fasit på hva det å være forelsket er. Det kan være mange grunner til at du ikke er forelsket, er mest sannsynligvis ikke noe galt med deg. Om du bør gjøre det slutt eller ikke kommer jo an på hva du selv vil. Jeg hadde ikke vært forelsket før jeg fylte 20 og jeg er sammen med han nå. Det er en fantastisk følelse og skulle det bli slutt hadde jeg nok ikke blitt sammen med noen jeg ikke var forelsket i igjen Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 En ytterst merkelig tråd. Klarer ikke å bli forelsket? Men du har såpass mangel på vett at du blir sammen med jenta likevel? Tviler dog sterkt på at du ikke er forelsket, forvirret muligens Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Den som tror at forelskelse varer hele livet den er dum den. Hehe Forelskelse er for meg (les: _for meg_) alltid i startfasen. Sommerfugler i magen, ser for meg fremtid, gleder meg hele tiden til å se personen, uendelig med tekstmeldinger og lange telefonsamtaler, tenker på personen stortsett hele døgnet ++. Etterhvert går dette på en måte over. Eller gjevner seg ut. Han jeg er sammen med, jeg elsker han og er avhengig. Klarer ikke helt å se for meg en hverdag uten han. Jeg er ikke forelsket, men det hender forelsket følelsen kommer tilbake sånn av og til. Spesielt når vi har det veldig bra eller opplever noe nytt sammen. Den dagen jeg kun irriterer meg over personen, bare krangler, er dritt lei trynet på den personen osv... DEN DAGEN ALTSÅ, da er det ikke mer å satse på og det blir slutt for da er det ikke bare forelskelse som mangler. 1 Lenke til kommentar
sûkkerspïnnpåpïnne Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Tror konklusjonen i alle svarene du har fått til nå er at du må finne ut hvorfor du er sammen med jenta. Som du beskriver at hun er flott og sjarmerende. Og du ville vel ikke vært sammen med hun for ingenting? Gjør hun deg glad? Hvorfor er denne forelskelsen så viktig egentlig? Du får følelsen når du får følelsen, ingen ting å streve etter. Hvis du drar til legen og stiller samme spørsmålet tror ikke du ville fått noen diagnose eller noen piller, men heller trøstende beroligende ord om at du kan ta det easy. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå