Achylles Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Legg merke til at "ødelegge landet deres" sto i anførselstegn. Med andre ord: Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg merket det. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tollari skrev (På 20.4.2013 den 11.44): Med mindre folk flest hører på svenskene som allerede har prøvd H og Frps katastrofe-politikk i 6 år og advarer oss mot dette i dag. Har Høyre og Fremskrittspartiet sittet sammen og styrt Sverige de siste årene? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 theHerd skrev (På 25.4.2013 den 11.22): Har Høyre og Fremskrittspartiet sittet sammen og styrt Sverige de siste årene? Man kan få inntrykk av at det er en del mennesker som tror det ja. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 theHerd skrev (På 25.4.2013 den 11.22): Har Høyre og Fremskrittspartiet sittet sammen og styrt Sverige de siste årene? Nei, men derimot deres svenske søkenpartier sitter og styrer der. Regner med at herzeleid har fått med seg såpass mye. 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tollari skrev (På 25.4.2013 den 16.04): Nei, men derimot deres svenske søkenpartier sitter og styrer der. Regner med at herzeleid har fått med seg såpass mye. Nå er jo også Sverige den mest lovende økonomien i Europa, noe som er vanskelig uten olje og under disse tider. Så å bruke dem som skrekkeksempel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) theHerd skrev (På 25.4.2013 den 11.22): Har Høyre og Fremskrittspartiet sittet sammen og styrt Sverige de siste årene? Kanskje vi for en gangs skyld skulle bruke samme retorikk som noen andre her inne til stadighet bruker. Og det er ikke så veldig fjernt fra den retorikken FrPs stortingsrepresentant og sosial økonom, Ketil Solvik Olsen bruker. Han begynner sin forelesning om norsk økonomi for lettlurte studenter med den retorikken. Bør vi begynne å stille krav til stortingsrepresentanter som sier de har en akademisk grad fra USA? Nei, Høyre og FrP har ikke styrt Sverige, men Nord Korea Endret 25. april 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) kgun skrev (På 18.4.2013 den 23.15): Lytt til hva Jens Stoltenberg hadde å si på Arbeiderpartiets landsmøte. http://arbeiderparti...sk-retningsvalg Føler ikke egentlig at det han kom med var så fornuftig jeg. Man får også en sterk følelse av at han selv innser at han ikke har så mye sjans neste valg. Virker også som at han er litt sliten og tom for ideer, siden han nærmest har brukt hele talen på å snakke om fortiden, og på å glorifisere arbeiderpartiets innsats for Norge... Men om det går så såre bra, og det ikke er noe å klage over: Hvorfor er det da slik at de rødgrønne, ytterst sannsynlig mister makten sin etter neste valg? Hvorfor er det slik at så mange mennesker har beveget seg fra arbeiderpartiet og til Høyre? Er ikke dette et tegn på at folk har begynt å bli litt lei av alle reguleringer, beskatning, og missbruk av våre penger? En så arrogant statsminister, ønsker jeg ikke ha... Norge trenger et skifte og kommer mest sannsynligvis til å få det. Spørsmålet er om det blir en blåblå regjering, eller om det blir en blågrønn. Alle stemmer på de rødgrønne er bortkastet siden disse ikke får styre neste gang uansett... Så da har man valget: Blå-grønn, eller blåblå.... En annen ting er jo at den siste lenken, og det som er beskrevet der er svada. Det er ikke sant. AP må tydeligvis lyve om andres politikk for å ha noen som helst innflytelse i det hele tatt... Det er så tåpelig at jeg har vansker med å forstå hvordan de kan ha holdt på så lenge som de har gjort. Det kommer vel mest sannsynligvis av at folk flest ikke setter seg ned å studerer politikk, og ikke setter seg særlig inn i det, og at mange velger bare å tro på den propagandaen de blir servert... Uansett, så begynner folk å bli mer opplyst tror jeg, med internett, facebook og så videre, at trenden er i ferd med å snu. Og det ser vi jo nå på meningsmålingene.. Jens taper, Erna vinner... Endret 25. april 2013 av turbonello Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Tollari skrev (På 25.4.2013 den 16.04): Nei, men derimot deres svenske søkenpartier sitter og styrer der. Regner med at herzeleid har fått med seg såpass mye. Som igjen ikke fører samme politikk. Stor idrett Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 ThaHoward skrev (På 25.4.2013 den 16.34): Nå er jo også Sverige den mest lovende økonomien i Europa, noe som er vanskelig uten olje og under disse tider. Så å bruke dem som skrekkeksempel... Det nyttes ikke at Sverige har den mest lovende økonomien i Europa når landet gir komplett faen i deres egne borgernes velferd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 turbonello skrev (På 25.4.2013 den 17.03): En annen ting er jo at den siste lenken, og det som er beskrevet der er svada. Det er ikke sant. AP må tydeligvis lyve om andres politikk for å ha noen som helst innflytelse i det hele tatt... Nå må du slutte med dette barnslige tøvet ditt Venstre mann. Undervurder ikke norske lesere. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 kgun skrev (På 25.4.2013 den 19.06): Nå må du slutte med dette barnslige tøvet ditt Venstre mann. Undervurder ikke norske lesere. Det er vel du som burde slutte å forsøke å diktere folk. Du kan selv slutte med dette barnslige tøvet ditt du også, som ikke gjør annet enn å komme med tøv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 turbonello skrev (På 25.4.2013 den 22.07): Det er vel du som burde slutte å forsøke å diktere folk. Å? Er det en sannhet fra Venstremannen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Her http://tv.nrk.no/serie/debatten1/nnfa51042513/25-04-2013 er videoen. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) kgun skrev (På 25.4.2013 den 22.10): Å? Er det en sannhet fra Venstremannen? At du forsøker å diktere meg? kgun skrev (På 25.4.2013 den 23.17): Her http://tv.nrk.no/ser...2513/25-04-2013 er videoen. Sett den flere ganger. Erna og Siv slår Jens og Jonas ned i støvlene. Til og med en aufer bak der som klapper etter at Siv forklarte at det ikke finnes noe gjenomsnittsmenneske.At ikke alle er like (...) Flere som begynner å forstå at AP fører dårlig politikk, og at de lyver og skaper et vrengebilde av høyre og frp fordi det er den eneste måten de kan klare å opprettholde sin makt på.... Velgerne er smartere enn som så , svarer Siv. Det tror jeg også. Her sier Siv faktisk det samme som det Trine Skei Grande sier: atlså at gjenomstnittsmennesket ikke finnes. At ingen er like, og at alle er forskjellige (...) Endret 25. april 2013 av turbonello Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) turbonello skrev (På 25.4.2013 den 23.24): At du forsøker å diktere meg? Stakkars deg unge Venstre mann. Har du problemer med å argumentere? turbonello skrev (På 25.4.2013 den 23.24): Sett den flere ganger. Erna og Siv slår Jens og Jonas ned i støvlene. Til og med en aufer bak der som klapper etter at Siv forklarte at det ikke finnes noe gjenomsnittsmenneske. Men så er vel hverken ikke Trine Skei Grande økonom som kjenner begrepet et representative individ, en representativ konsument etc. Du kan ligge med hodet i stekovnene og bena i dypfryseren og ha det gjennomsnittlig bra. turbonello skrev (På 25.4.2013 den 23.24): At ikke alle er like (...) Flere som begynner å forstå at AP fører dårlig politikk, og at de lyver og skaper et vrengebilde av høyre og frp fordi det er den eneste måten de kan klare å opprettholde sin makt på.... Jeg forstår godt at turbopostingen din her inne nå går i sakte fart, nærmest som et menneske i dypfrossen tilstand, når du til stadighet må gjenta slike påstander. Fint at du viser hvordan en gjennomsnittlig (les representativ) Venstre tilhenger oppfører seg. turbonello skrev (På 25.4.2013 den 23.24): Velgerne er smartere enn som så , svarer Siv. Det tror jeg også. Her sier Siv faktisk det samme som det Trine Skei Grande sier: atlså at gjenomstnittsmennesket ikke finnes. At ingen er like, og at alle er forskjellige (...) Siv er jo BI økonom så man kan ikke forvente at hun kjenner begrepet representativt individ. Endret 25. april 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 kgun skrev (På 25.4.2013 den 23.41): Stakkars deg unge Venstre mann. Har du problemer med å argumentere? Du som sier dette: "Nå må du slutte med dette barnslige tøvet ditt Venstre mann. Undervurder ikke norske lesere." Da er det du som ikke har noen argumenter. Du avviser det meningsmotstanderen din sier med "tøv"... Men det er ikke tøv. Det er mine meninger og syn. kgun skrev (På 25.4.2013 den 23.41): Men så er vel hverken ikke Trine Skei Grande økonom som kjenner begrepet et representative individ, en representativ konsument etc. Du kan ligge med hodet i stekovnene og bena i dypfryseren og ha det gjennomsnittlig bra. Si så mange meningsløse ord og formuleringer du bare vil... Ingen her tar deg seriøst. Du hadde ikke noe godt svar på det. Innrøm det du... kgun skrev (På 25.4.2013 den 23.41): Jeg forstår godt at turbopostingen din her inne nå går i sakte fart, nærmest som et menneske i dypfrossen tilstand, når du til stadighet må gjenta slike påstander. Fint at du viser hvordan en gjennomsnittlig (les representativ) Venstre tilhenger oppfører seg. Du snakker om at jeg snakker tøv? Hva med å lese det du selv skriver? Det finnes ikke et gjennomsnittsmenneske. kgun skrev (På 25.4.2013 den 23.41): Siv er jo BI økonom så man kan ikke forvente at hun kjenner begrepet representativt individ. Jens er jo sosialdemokrat, så han kjenner ikke til begrepet individualitet og ulikhet. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 vi er alle like med det samme behovene hilsen LLH – Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 turbonello skrev (På 26.4.2013 den 0.13): Du snakker om at jeg snakker tøv? Hva med å lese det du selv skriver? Det finnes ikke et gjennomsnittsmenneske. Nei, men der finnes begreper. Et representativt individ eller mer upresist gjennomsnittsmenneske er et begrep. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 kgun skrev (På 26.4.2013 den 0.52): Nei, men der finnes begreper. Et representativt individ eller mer upresist gjennomsnittsmenneske er et begrep. Et begrep ja...Fra nå av har vi ei vaktbikkje som følger med på hva regjeringen og partiene gjør og ikke gjør. hva de holder av hva de har lovet og så videre. Tipper AP og SV er de som taper mest på denne organisasjonens bedrifter: Facebook: https://www.facebook.com/holderdeord/info http://beta.holderdeord.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå