Mgut Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 har gjerne løst å begynne å se noen flere anime serier, noe i denne duren skal de være basert på birdy the mighty decode ao no exorcist bleach beelzebub code guess guilty crown elfen lied fairy tail high school DxD nyan koi sword art online to love-ru tsubasa - reservoir chronicles disse har jeg sett og mange flere serier også Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Hadde vært enklere om du laget en liste på f. eks. MyAnimeList, slik at vi ikke må tippe oss fram til hva du kan ha sett og ikke. Baccano, Black Lagoon, Tengen Toppa Gurren Lagann, Death Note, Toradora, Ghost in The Shell, Cowboy Bebop, Ef, Bakemonogatari, Macross Frontier, Darker than Black. Finnes masse utrolig bra du ikke har sett ennå. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 http://tracker.tvnihon.com/index.php?category=86 IRC nedlasting anbefalt. Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Du kan se over listen min http://myanimelist.n...melist/Narimasu. Jeg vil sterkt anbefale: Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai Boogiepop Phantom Claymore Death Note Detroit Metal City Fullmetal Alchemist Brotherhood Hanasaku Iroha Hyouka Sakurasou no Pet na Kanojo Spice and Wolf Steins;Gate Også hvis du ikke har noe mot anime med stor fokus på romantikk: Amagami SS Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora Kimi ni Todoke Kimikiss Pure Rouge Kimi no Iru Machi Koi Kaze Kokoro Connect Onegai Teacher Rec Romeo x Juliet Toradora True Tears White Album Anime som går på TV nå: Hataraku Maou-sama Kakumeiki Valvrave Shingeki no Kyojin Red Data Girl Suisei no Gargantia Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru Liste over anime som jeg skal se: Darker Than Black Kenichi the Mightiest Disciple Planetes Psycho Pass Robotics;Notes Serial Experiments Lain Shinsekai Yori Texhnolyze Endret 20. april 2013 av Kleisthenes Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 20. april 2013 Forfatter Del Skrevet 20. april 2013 tusen takk, dette skal holde i stor grad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå