Gå til innhold

spilt et spill som kunne hatt blitt mye bedere en det var?

Anbefalte innlegg

Uff... slutten på Kotor 2 tok meg helt på senga. Trodde jeg var halvveis i spillet og på vei til å oppdage masse nye steder, men nei... omfg det var over!?!?!?

Slutten av KOTOR 2 var kjempebra, det var de siste to timene som ledet opp til slutten fra du landet på Malachor som var dårlig i min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte Legend of Zelda: Skyward Sword for noen måneder siden for første og siste gang. Spillet i seg selv er ganske bra, men det er to store feil med det som trakk så mye ned for min del at jeg ikke orket mer etter å ha tapt første bosskamp to ganger.

1. Det tar ikke mer enn fem minutter før du får beskjed om hva du skal gjøre. Og da mener jeg fem minutter eller mindre hele jævla tiden. Det er irriterende nok i en liten tutorial i starten av spillet, men etter fem, seks timer? Spillet lar deg rett og slett ikke tenke selv. Det er litt vel kjipt i en spillserie som i all hovedsak har fokusert på gåter omtrent fra starten. Det neste blir vel et nytt Monkey Island "for en ny generasjon", der du må konkurrere med LeChuck hele veien og gjøre de samme gåtene som ham. Dvs klarer du dem ikke etter to minutter gjør han de først, så du slipper å sitte fast. :p

2. Jeg grindet en del penger og kjøpe meg skjold, oppgraderte det og hamstret health potions og forberedte meg så bra som mulig til den første bosskampen. I kampen ødela bossen skjoldet mitt etter en del slag, og jeg brukte all healingen jeg hadde pluss alle krukkene rundt omkring i rommet. Det var en morsom kamp, men jeg døde. Så hva skjer så? Jeg starter igjen utenfor rommet til bossen - uten skjold, uten healing potions og uten penger. Hva faen gjør man da? Klarer jeg ikke bossen med skjold og healing klarer jeg den da faen ikke uten? Prøvde likevel en gang, men det sier seg selv at det ikke gikk. Har ikke spilt spillet siden da, og kommer ikke til å gjøre det. Synd, det var meget bra frem til da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som klager på skyrim regner jeg med ikke har prøvd spillet uten mods? Originalt er spillet veldig dårlig med masse masse bugs men det er faktisk ganske mange som engasjerer seg i skyrim og det er vel ca 33 000 forsjellige mods til spillet som løfter spiller mange mange hakk.

Uansett, eneste spiller jeg kommer på er Alien Marines Colonial, F* F*** for et elendig spill...

Final Fantasy serien stoppet etter 9'eren med høydepunkt på 7'eren....nå mangler serien totalt sjel men det gjelder alle spill. Nå er det så mye fokus på eye candy at gameplay forsvinner helt. Spill blir sluttet fortidlig og AI blir nesten som å spille mot noen livløse steiner med aimbot.

Forholdet mellom Eye candy og Gameplay can sammenlignes med utsende og personlighet i et forhold. Utsende kan starte et forhold men personligheten får det til å vare, om et spill har gameplay så kan du sette deg ned å spille det om og om og om igjen....

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Jeg likte faktisk red alert 2 :-)

åja, far cry 3 var også litt elendig. Utrolig bra grafikk og alt det der men spillet ble utrolig ensformig etter hvert, dårlig AI og elendige sideoppdrag. Har du gjørt en base har du egentlig gjør ALLE!

Skulle bare holdt seg til hovedhistorien. Med mod ifra Ziggy så blir spillet litt bedre...

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...