Gå til innhold

spilt et spill som kunne hatt blitt mye bedere en det var?

Anbefalte innlegg

For dere som har spilt et spill som du følte kunne ha blitt mye bedere en det endte opp med å bli.et spill som hadde potensiale men nådde ikke opp til trailerene og hyppen din.da vil eg gjerne høre dine meninger =)

Mitt spill er Driv3r.eg hadde ein vis mengde gøy med det.men den hyppen eg hadde for det spillet nådde ikke mål .det kunne ha blitt så mye bedere

_-Driv3r-PS2-_.jpg

trailere som hyppet meg opp

DRIV3R (Driver 3) Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=xsMvsd-iVXk

Driv3r - trailer 1

http://www.youtube.com/watch?v=9fgim9EkL10

er det noen som deler min mening om driv3r eller har andre spill du tenkte på?.eg vil gjerne høre din mening =)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og jeg er sikkert den eneste som nøt Driver 3.

Jeg også nøt det! Fikk det da jeg var 12 og spilte det så sinnsykt mye. Husker jeg la inn en slags cheat som gjorde at hvis man gikk ned i en kjeller i Istanbul så når man kom opp igjen kunne man kjøre på biler og de føyk avgårde, det var awesome. Good times!

Ontopic så vil jeg si at BioShock Infinite er et slikt spill for meg. Jeg levde meg totalt bort når jeg spilte BioShock 1 og 2, så jeg trodde dette kom til å bli minst like bra, men det var noe helt annet å reise rundt blant solfylte skyer, enn å vandre rundt i mørke, våte, dystre Rapture.

Lenke til kommentar

Spore

Sporebox.jpg

Jeg var superhyped etter de første trailerne som kom til dette spillet. Det så helt fantastisk ut, og drømmen om å kunne lage sin helt egen skapning fra bunnen av, fra organismestadiet, og å kunne utvikle den akkurat sånn man ville, virket utrolig spennende. Men når spillet endelig kom så virket det som et tilbaksteg fra de første trailerne, på mange måter. Det virket forenklet, og selv om det var gøy en liten stund å lage forskjellige figurer, så følte man ikke at hver enkelt ble helt unik, det ble mye det samme, og resten av gameplayet uover creature creator var heller uinteressant og lite givende.

Lenke til kommentar

Ontopic så vil jeg si at BioShock Infinite er et slikt spill for meg. Jeg levde meg totalt bort når jeg spilte BioShock 1 og 2, så jeg trodde dette kom til å bli minst like bra, men det var noe helt annet å reise rundt blant solfylte skyer, enn å vandre rundt i mørke, våte, dystre Rapture.

Enig

Hva kunne blitt så mye bedre med dem? (Eneste jeg ser er onlinen med U3, men ikke mye)

De er ikke perfecte nei, men kjeda meg ikke en gang da jeg spillte dem, så da var de jo vellykket?!

Skytingen, og de endeløse bølgene av fiender som skyller inn.

Ellers er jo GTA IV er solid kandidat. Tror aldri jeg har blitt mer skuffet over et spill enn det. Gledet meg SÅ mye og kjøpte Collector's Edition og greier, men spillet var jo så kjedelig.

Lenke til kommentar

Ja, Skyrim var også slik for meg. Brukte sikkert 600 timer på Oblivion og Skyrim var et stort nederlag. Oblivion er og blir det beste spillet jeg noen gang har spilt.

Ganske enig, den største knekken var vel når de teasa med open-world flyging istedenfor fast travel i Dragonborn utvidelsen! Dette var jo til og med noe som fantes gjennom modding i Oblivion! :hrm:

Lenke til kommentar

Hva kunne blitt så mye bedre med dem? (Eneste jeg ser er onlinen med U3, men ikke mye)

De er ikke perfecte nei, men kjeda meg ikke en gang da jeg spillte dem, så da var de jo vellykket?!

Dette var min mening. At spilla er vellykket i dine øyne betyr ikke at dem er det i mine.

Up the Irons.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis jeg bare kunne velge ett måtte jeg sagt Star Wars The Old Republic.

KOTOR MMO høres ut som et fantastisk konsept. Men når du bruker to hundre millioner dollar på å kopiere World of Warcraft sine spillmekanikker så går det selvfølgelig i dass. Det er merkelig at ingen tenkte på dette underveis. Bruken av HERO engine istedet for å lage egen motor var også en clusterfuck uten like.

Endret av omnomnomnivore
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange, men de mest innlysende eksemplene er for meg:

KOTOR 2

Alpha Protocol

Mass Effect 3

Skyrim

Battlefield 3

Hitman: Absolution

MIrror's Edge

Uff... slutten på Kotor 2 tok meg helt på senga. Trodde jeg var halvveis i spillet og på vei til å oppdage masse nye steder, men nei... omfg det var over!?!?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...