dantax89 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 For dere som har spilt et spill som du følte kunne ha blitt mye bedere en det endte opp med å bli.et spill som hadde potensiale men nådde ikke opp til trailerene og hyppen din.da vil eg gjerne høre dine meninger =) Mitt spill er Driv3r.eg hadde ein vis mengde gøy med det.men den hyppen eg hadde for det spillet nådde ikke mål .det kunne ha blitt så mye bedere trailere som hyppet meg opp DRIV3R (Driver 3) Trailer http://www.youtube.com/watch?v=xsMvsd-iVXk Driv3r - trailer 1 http://www.youtube.com/watch?v=9fgim9EkL10 er det noen som deler min mening om driv3r eller har andre spill du tenkte på?.eg vil gjerne høre din mening =) 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Dead Island hadde potensiale til å bli noe unikt, men ble heller en generisk og repeterende opplevelse som blir satt på glemme hyllen. Og jeg er sikkert den eneste som nøt Driver 3. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Dead Island var ganske elendig. Dead Space 3 kunne vært bedre. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Og jeg er sikkert den eneste som nøt Driver 3. Jeg også nøt det! Fikk det da jeg var 12 og spilte det så sinnsykt mye. Husker jeg la inn en slags cheat som gjorde at hvis man gikk ned i en kjeller i Istanbul så når man kom opp igjen kunne man kjøre på biler og de føyk avgårde, det var awesome. Good times! Ontopic så vil jeg si at BioShock Infinite er et slikt spill for meg. Jeg levde meg totalt bort når jeg spilte BioShock 1 og 2, så jeg trodde dette kom til å bli minst like bra, men det var noe helt annet å reise rundt blant solfylte skyer, enn å vandre rundt i mørke, våte, dystre Rapture. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Uncharted 2 og 3. Hva kunne blitt så mye bedre med dem? (Eneste jeg ser er onlinen med U3, men ikke mye) De er ikke perfecte nei, men kjeda meg ikke en gang da jeg spillte dem, så da var de jo vellykket?! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Spore Jeg var superhyped etter de første trailerne som kom til dette spillet. Det så helt fantastisk ut, og drømmen om å kunne lage sin helt egen skapning fra bunnen av, fra organismestadiet, og å kunne utvikle den akkurat sånn man ville, virket utrolig spennende. Men når spillet endelig kom så virket det som et tilbaksteg fra de første trailerne, på mange måter. Det virket forenklet, og selv om det var gøy en liten stund å lage forskjellige figurer, så følte man ikke at hver enkelt ble helt unik, det ble mye det samme, og resten av gameplayet uover creature creator var heller uinteressant og lite givende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ontopic så vil jeg si at BioShock Infinite er et slikt spill for meg. Jeg levde meg totalt bort når jeg spilte BioShock 1 og 2, så jeg trodde dette kom til å bli minst like bra, men det var noe helt annet å reise rundt blant solfylte skyer, enn å vandre rundt i mørke, våte, dystre Rapture. Enig Hva kunne blitt så mye bedre med dem? (Eneste jeg ser er onlinen med U3, men ikke mye) De er ikke perfecte nei, men kjeda meg ikke en gang da jeg spillte dem, så da var de jo vellykket?! Skytingen, og de endeløse bølgene av fiender som skyller inn. Ellers er jo GTA IV er solid kandidat. Tror aldri jeg har blitt mer skuffet over et spill enn det. Gledet meg SÅ mye og kjøpte Collector's Edition og greier, men spillet var jo så kjedelig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Mange, men de mest innlysende eksemplene er for meg: KOTOR 2 Alpha Protocol Mass Effect 3 Skyrim Battlefield 3 Hitman: Absolution MIrror's Edge Endret 20. april 2013 av arni90 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ja, Skyrim var også slik for meg. Brukte sikkert 600 timer på Oblivion og Skyrim var et stort nederlag. Oblivion er og blir det beste spillet jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Ja, Skyrim var også slik for meg. Brukte sikkert 600 timer på Oblivion og Skyrim var et stort nederlag. Oblivion er og blir det beste spillet jeg noen gang har spilt. Ganske enig, den største knekken var vel når de teasa med open-world flyging istedenfor fast travel i Dragonborn utvidelsen! Dette var jo til og med noe som fantes gjennom modding i Oblivion! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Hva kunne blitt så mye bedre med dem? (Eneste jeg ser er onlinen med U3, men ikke mye) De er ikke perfecte nei, men kjeda meg ikke en gang da jeg spillte dem, så da var de jo vellykket?! Dette var min mening. At spilla er vellykket i dine øyne betyr ikke at dem er det i mine. Up the Irons. 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hvis jeg bare kunne velge ett måtte jeg sagt Star Wars The Old Republic. KOTOR MMO høres ut som et fantastisk konsept. Men når du bruker to hundre millioner dollar på å kopiere World of Warcraft sine spillmekanikker så går det selvfølgelig i dass. Det er merkelig at ingen tenkte på dette underveis. Bruken av HERO engine istedet for å lage egen motor var også en clusterfuck uten like. Endret 20. april 2013 av omnomnomnivore 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Final fantasy 13. Ville så gjerne like det, og det gjorde jeg og til en viss grad. Spesielt kampsystemet var enormt bra. Men akk, så ensformig og kjeeedelig... orka ikke mer etter 10-12 timer ca. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Mange, men de mest innlysende eksemplene er for meg: KOTOR 2 Alpha Protocol Mass Effect 3 Skyrim Battlefield 3 Hitman: Absolution MIrror's Edge Uff... slutten på Kotor 2 tok meg helt på senga. Trodde jeg var halvveis i spillet og på vei til å oppdage masse nye steder, men nei... omfg det var over!?!?!? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Dette var min mening. At spilla er vellykket i dine øyne betyr ikke at dem er det i mine. Ja det vet jeg Men jeg lurte på hva etter din mening ikke var så vellykket med dem? Up the Irons. \m/ Iron Maiden \m/ 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Nye XCOM. Det kunne blitt fantastisk, men endte opp som en fordummet smørje som var like underholdende som ei rotfylling...... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) FF 13 LAZY FUCKING BASTARDS!!!! (Nevnarion) har et kjempebra eksempel på uferdige spill. Spore.... so much potential..... Endret 27. april 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå